مهندس سردارزاده سرپرست دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان ازبازرسیهای دوره ای از شهرداریهاوفعال نمودن کمیته ها و کارگروههای تخصصی خبر داد

البرز گلستان/جلسه ابلاغ درخصوص دستورالعمل تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی سال ۹۵ و کتابچه عوارضی سال ۹۵ شهرداریها با حضور سرپرست دفتر امورشهری وشوراهای استانداری، شهرداران استان، مسئولین مالی و درآمد شهرداریهای ۲۹گانه استان برگزار شد.

مهندس احمد سردار زاده در اولین جلسه کاری خود با شهرداران استان مبنا و رویه کاری دفتر امورشهری وشوراهای استانداری را تعامل دوسویه دانست و افزود: این دفتر تلاش دارد نقش پشتیبان و نظارتی خود را وفق قوانین و مقررات و ماموریتهای ابلاغی استاندار محترم و معاون هماهنگی امورعمرانی ایفا نماید و حلقه ی وصل کارآمدی مابین شهرداریها و شوراها و دولت باشد.

وی گفت: در نظر داریم نشست های ماهانه کاربردی را با حضور شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی و دولتی که شهرداریها با آن مسائل و موارد کاری مشترک مبتلابه دارند بعنوان حافظ منافع حق و حقوق شهروندان جهت حل و رفع معضلات و مشکلات موجود برگزار نمائیم.

سردارزاده همچنین افزود: بازرسیهای دوره ای از شهرداریها، فعال نمودن کمیته ها و کارگروههای تخصصی و استفاده از ظرفیت افراد خبره و توانمند و ساماندهی تشکیلاتی نیروهای انسانی از اولویتهای کاری پیش رو دفتر شهری استانداری خواهد بود.

وی تاکید کرد: باتوجه به فرصت کوتاه باقیمانده تا زمان تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی و همچنین تهیه کتابچه عوارضی سال ۹۵ شهرداریها، لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۵ را با استفاده از همه ظرفیتهای واقعی موجود در شهرها بنویسند و باتوجه به نزدیکی به پایان سال مدیریت خوبی در بحث مدیریت منابع مالی خود داشته باشند.

سردارزاده اداره ی بهینه شهرها جهت برقراری یک فضا و محیط کالبدی خوب جهت حضور حداکثری آحاد جامعه، نظارت بر امکانات و اموال شهرداری و عدم سوءاستفاده و بهره گیری شخصی برای افراد خاص در انتخابات، همکاری همه جانبه با فرمانداریها و ستاد انتخابات را از جمله مهمترین وظایف متولیان امر در بحث مدیریت شهری عنوان کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه