میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در نشست انتخاباتی فرمانداران غرب گلستان:دنیا چشم به انتخابات آینده ایران اسلامی دوخته است

البرز گلستان/علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در نشست انتخاباتی فرمانداران غرب استان گلستان که در مرکز حوزه انتخابیه کردکوی برگزار شد، با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ای انسانی، قانونی، شرعی و اسلامی است، اضافه کرد: این وظیفه هم شامل نامزدی در انتخابات و هم رأی دادن می شود به همین دلیل امروز هر کس هر اندازه که می تواند باید برای اسلام و انقلاب و نظام دینی قدم بردارد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش برگزار کنندگان انتخابات این است تا انتخاباتی سالم برگزار کنند، افزود: امروز دغدغه و وظیفه اصلی مجریان، برگزاری انتخابات حداکثری و سالم است و باید ضمن رعایت بی طرفی، زمینه اجرای دقیق قوانین نیز فراهم شود.

میرزایی یادآور شد: قبل از انتخابات باید مردم را آگاه کنیم و زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم نماییم و با انتشار سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اقدامات تبلیغی مناسب، نسبت به ترغیب مردم اقدام نماییم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر انتخاباتی مهر تأیید مجددی بر حقانیت جمهوریت نظام است، ضمن دعوت گسترده از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی از همه اقشار، گروه‌ها و طوایف مختلف و وفادار به انقلاب اسلامی درخواست کرد تا با حضور گسترده، پرشور، انقلابی و آگاهانه خود در انتخابات آتی و انتخاب نامزد اصلح بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری بدهند.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه دنیا چشم به انتخابات آینده ایران اسلامی دوخته است، متذکر شد: در این انتخابات امید است بتوانیم تا آنجایی که به عهده ماست تلاش کنیم انتخابات پرشور و با هیجان و سالم برگزار شود چون نماد حکومت ما به عنوان یک حکومت مردمی و اسلامی حضور در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مسئولیتی چندطرفه در قبال جامعه دارند، اظهارکرد: رسانه در کنار اطلاع رسانی و انعکاس اخبار، یکی از ابزارهای مطالبات مردم هست، یعنی حقوق مردم را از کسانی که باید در خدمت مردم باشند مطالبه می کنند.

علی اصغر میرزایی در خاتمه با بیان اینکه اصحاب رسانه و شبکه های ارتباطی بعنوان یکی از اقشار تأثیر گذار در جامعه هستند، نقش آنها را در انتخابات آتی بسیار اثرگذار عنوان کرد و گفت: اصحاب قلم و رسانه ها در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

دیدگاه