مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی گلستان ازتحویل سبدکالابه مستمری بگیران دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی خبرداد

البرز گلستان/مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن دهمین دوره اجرای طرح توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب پذیر زیرپوشش سازمان ها و نهادهای حمایتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی گفت: در راستای اجرای طرح حمایت غذایی و توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب پذیر زیرپوشش سازمان ها و نهادهای حمایتی، ۱۲۶هزار و ۶۱ خانوار استان این سبد کالایی را دریافت می کنند.

وی افزود: این سبد کالا به مستمری بگیران دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تعلق می گیرد.

مازندرانی با اشاره به اینکه ۳۷۶ هزار و ۲۶۹ نفر از مردم گلستان از این سبد کالا بهره مند می شوند، اظهار داشت: توزیع اقلام این سبد کالا از ۲۱ بهمن امسال آغاز شده و ارزش ریالی این سبد کالا برای جامعه هدف تک نفره مبلغ ۳۰۰ هزار ریال و برای خانواده های ۲ نفره ۵۰۰ هزار ریال است.

وی تصریح کرد: برای خانواده های سه نفره به بالا ارزش سبد کالای توزیع شده به ازای هر نفر بیشتر، یکصد هزار ریال افزایش می یابد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین افزود: سقف ارزش ریالی سبد کالای توزیعی حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۴ ب.ظ

دیدگاه