مهندس مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان در مراسم روز راهدار: راهداران روحیه ایثار و گذشت را چاشنی کارخودکرده اند.

البرز گلستان/پنجمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان در سال جاری در اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور مهندس مروتی و مهندس میقانی مدیر حل و نقل و پایانه ها مهندس رستمی مدیر کل را ه شهرسازی استان و مهندس مصدقی مدیر راهداری استان همزمان با گرامیداشت روز راهدار برگزار گردید.

مروتی در این جلسه با توجه به روز راهدار اظهار داشت : قطعا نگاه هموطنان ما مجموعه راهداری بسیار مثبت است .

وی افزود: کمبود امکانات سبب نشده که شما راهداران از کار کوتاهی کنید چون شما روحیه ایثار و گذشت را چاشنی کار خود کرده اید.

مروتی تصریح کرد: شاخصه حمل و نقل امروز یکی از شاخصه های توسعه محاسبه می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان سپس خاطر نشان کرد : به دلیل ویژگی های متفاوت جاده های استان های شمالی با سایر راه های کشور، اولویت ما، تامین منابع مالی نقاط و مناطق حادثه خیز در جاده ها می باشد.

وی افزود: تعدد روستاها و پراکندگی اراضی کشاورزی شرایطی را برای جاده های استان بوجود آورده که می توانند حوادثی در پی داشته باشند.
به گفته وی، برای ایمن سازی راه ها و تامین امنیت مردم باید شاخص های موجود در راه ها را تغییر داد.
مروتی با اشاره به اینکه نمی توان منکر بی مشکل بودن جاده های استان بود، افزود: آمار بالای تعداد متوفیان استان بیانگر این است که در فرهنگ سازی موتورسیکلت سواران، عابرین پیاده و رعایت نکات ایمنی و رانندگی از سوی شهروندان فعالیت های زیادی انجام نداده ایم.
رئیس کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان اظهارداشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید طرح جامع کاهش حوادث رانندگی و مرگ و میر در یک دوره پنج ساله به اجرا درآمده که برای تحقق این امر در استان نیز، نیازمند مشاهده اقدامات دستگاههای اجرایی مرتبط و تجزیه و تحلیل آنان در این زمینه هستیم.
مروتی ادامه داد: در طرح جامع کاهش حوادث رانندگی چندین بخش از جمله اقدامات و نتایج دستگاههای مرتبط لحاظ شده تا بتوانیم آنها را به درستی تجزیه و تحلیل و تقدیم استاندار معزز و کمیسیون مدیریت اجرایی حمل و نقل کشور کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۸ ب.ظ

دیدگاه