استاندار گلستان درجلسه شورای اداری استان:بایداجرای عدالت انتخاباتی و امانت داری کامل ازحقوق مردم حاکم شود

استاندار گلستان:استان مجازی را جدی بگیرید چراکه مجازی شدن استان بهترین فرصت خدمت گذاری در افق آینده استان است

البرز گلستان/استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر عمل به مرّ قانون، اظهار کرد: باید اجرای عدالت انتخاباتی و امانت داری کامل از حقوق مردم حاکم شود و در این مسیر عدالت در حرف ها، نگاه ها و تفسیرها از سوی مدیران رعایت گردد.

دکتر حسن صادقلو ضمن تسلیت بمناسبت اربعین حسینی و وفات پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و با اشاره به اهمیت ایجاد رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام، تصریح کرد: حیثیت اجتماعی به منزله حیثت نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بطور کامل رعایت شود تا بتوانیم رقابتی سالم و با اخلاق را شاهد باشیم.

وی افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی به معنای حفظ احترام کاندیداها، حفظ عزت نفس آنها، حفظ کرامت و ابروی افراد به شدت مورد توجه دست اندرکاران انتخابات در دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اهمیت اخلاق و انصاف انتخاباتی، گفت: نباید از رفتار مدیران دستگاه های مختلف طرفداری از کاندیدایی خاص بیرون بیاید.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود، دیگر موضوع پراهمیت در سال جاری را مدیریت پسا تحریم در سطح استانی دانست و افزود: مدت زمان باقی مانده از سال جاری و ابتدای سال ۹۵ سختی هایی وجود خواهد داشت که نیاز است با مدیریت صحیح در سطح استان مدیریت کلان کشور را یاری کنیم.

وی همچنین با اشاره به لایحه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اینچه برون گلستان، خاطر نشان کرد: این لایحه پس از تصویب در شورای عالی مناطق آزاد، در کمیسیون های فرعی و اصلی مجلس شورای اسلامی نیز مورد تصویب قرار گرفت و تنها بخش باقی مانده صحن علنی مجلس است که امیدواریم با مساعدت نمایندگان محترم مشکلی برای تصویب نهایی وجود نداشته باشد.

دکتر صادقلو به امضای توافق نامه ای با دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: بر اساس این توافق نامه این معاونت بودجه طرح های تحقیقاتی در زمینه برندهای استان همچون خاویار و پنبه و … را تامین خواهد کرد.

وی خطاب به تمامی مدیران یادآور شد: استان مجازی را جدی بگیرید چراکه مجازی شدن استان بهترین فرصت خدمت گذاری در افق آینده استان است .

همچنین در جلسه شورای اداری استان، استاندار گلستان با بیان اینکه اربعین حسینی در واقع بنیان گذاری اصل زیارت است، یادآور شد: اربعین در واقع بنیان گذاری در راستای حفاظت اساسی از نتایج کربلاست و زیارت تمایلی روحی و باطنی به یک فرد یا مکتب با شرایط تکریم و تعظیم خالصانه است.

دکتر صادقلو با اشاره به اینکه هدف زیارت اربعین، زیارت انسان کامل است، گفت: زیارت اربعین زیارت زندگان و زندگی است و نه زیارتی برای مردگان و یقیناً اینگونه زیارت برای باطل خطر ساز می شود و دشمن از آن می ترسد و با هزینه هایی تلاش می کند که این زیارت اتفاق نیفتد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ۲۸ صفر و رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع)، این دو را پیام آوران صلح و اخلاق دانست و افزود: صلح شناسی در آموزه های اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و هم صلح پیامبر اکرم (ص) و هم صلح امام حسن مجتبی(ع) هر دو نظام بر کن بودند و ریشه کفر و طاغوت را از جا کندند.

لازم به ذکر است در این جلسه سید حسن سید موسوی مشاور مدیر عامل همراه اول کشور نیز حضور داشت و گزارشی پیرامون ویژگی های شهرهای هوشمند و نقش کلیدی اپراتورهای و اشعه های مضر تلفن های همراه ارائه کرد و در عین حال پاسخگوی سوالات مدیران استان پیرامون مباحث تلفن همراه بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۵ ق.ظ

دیدگاه