رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:برای پیشرفت بیشتردرکارهامدیران باید نسبت به عملکردخودپاسخگو باشند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:برای پیشرفت بیشتردرکارهامدیران باید نسبت به عملکردخودپاسخگو باشند

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حسین پیش قدم در شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه در همه جلسات دستگاه ها از کمبود اعتبار گلایه می کنند، افزود: اینکه اعتبارات کم و کارهای قابل اجرا زیاد است، شکی نیست اما مدیران دستگاه ها باید عملکرد خود را بررسی کنند و بگویند با همین مقدار اعتباری که داشتند چه کارهایی انجام داده اند.

وی ضمن اشاره به این نکته که تخصیص ۷۵ درصد بودجه استان تا پایان سه ماهه سوم سال ابلاغ شده، اظهار کرد: در بخش اعتبارات هزینه ای استان که بالغ بر ٢٠١ میلیارد تومان است که تخصیص ٧۵ درصد آن تا پایان سه ماهه سوم امسال ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی  گلستان ادامه داد: اعتبارات سایر نیز بالغ بر ٩٠ میلیارد تومان است که ٧۴ درصد تخصیص پیدا کرده است.

پیش قدم با اشاره به احصاء مشکلات و کمبود اعتبارات هزینه ای در استان، اظهار کرد: این بررسی انجام شده که نشان می دهد مشکلات زیادی در این بخش از اعتبارات داریم برای نمونه تنها در بخش هزینه حقوق کارکنان ٢٣ درصد کسری حقوق تا پایان سال خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه گزارشی در همین رابطه برای معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری تهیه و ارسال شده است، گفت: این مشکلات در سه بخش دیون سال قبل، حقوق مانده امسال و اعتبارات سایر تهیه شده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی  گلستان با اشاره به مصوبات سفر دولت در سال گذشته به استان، خاطرنشان کرد: معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری اخیرا دستور تخصیص بالغ بر یک هزار و ٧٣ میلیارد تومان از خزانه را داده است که امیدواریم با توجه به مصوبات سفر سال گذشته هیئت دولت به استان اعتباراتی دیگری هم به استان تخصیص بیابد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۰ ب.ظ

دیدگاه