رئیس اداره گاز رسانی شهرستان بندر ترکمن در نشست با دهیاران بخش سیجوال:همه مشترکین گاز خانگی تحت پوشش بیمه می باشند

به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان به همت بخشداری سیجوال نشست هم اندیشی بین بخشی بعضی از مدیران ودهیاران و اعضای شورای اسلامی منطقه به اتفاق کارشناسان در محل بخشداری برگزار گردید .

در این شست ایرجی بخشدار بخش سیجوال ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بخشداری ازدهیاران منطقه خواست به صورت حضوری مسائل و مشکلات دهیاریها را به  مدیران حاضر در جلسه بیان نمایند تا در راستای شفافیت سازی مدیران پاسخ خود را دریافت نمایند..

در این نشست مهندس مسلم معماری رئیس اداره گاز رسانی شهرستان بندر ترکمن با حضور دراین جمع در ابتدا ضمن بیان اهداف و برنامه شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد : در مرحله گاز رسانی به یک خانواده مشترکین در ابتدا باید از طریق نظام مهندسی و سپس انجمن پیمانکاران و در مرحله بعد ثبت در سامانه و در انتها این پروسه زمانی کار شرکت گاز شروع می شود.

وی ضمن بیان اینکه امداد۱۹۴ بصورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز منطقه می باشد اعلام نمود: با توجه به اهمیت رعایت مسائل ایمنی  به دهیاران توصیه میگردد هرگونه عملیات حفاری در سطح روستاها حتما با هماهنگی شرکت گاز انجام گردد.

رئیس گاز رسانی بندرترکمن تصریح کرد: در بحث ایمنی همه مشترکین گاز خانگی تحت پوشش بیمه می باشند

وی افزود: در صورت وقوع هر گونه حوادثی ناشی از مصرف گاز طبیعی برابر قرداد شرکت گاز با بیمه البرز خسارت وارده پرداخت می گردد.

مهندس معماری در خاتمه رعایت مسائل ایمنی و استفاده بهینه از گاز  وپرداخت به موقع بدهی های مشترکین را یکی از کارهای مهم جهت ادامه فعالیتهای گاز رسانی در منطقه نام برد.

در خاتمه از طرف ایرجی بخشدار سیجوال بندرترکمن به پاس خدمات به روستاییان منطقه لوح تقدیر به مهندس معماری اهدا ء گردید.

 

IMG_0133

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

دیدگاه