حجت‌الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: انقلابی بودن و ماندن در صحنه باعث یاس و ناامیدی استکبار می شود

به گزارش گروه ایثار و شهادت گروه خبر البرز گلستان حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان  در مراسم چهاردهمین یادوراه شهدای روستای سرکلاته گرگان بیان نمود : همه علوم قدیم و جدید و هر آنچه که از معصوم به ما رسیده برای ایجاد یک نگرش در ماست .

حجت الاسلام احمدی افزود: تا مادامی که پدیده های اجتماعی تعریف نشوند نمی توانیم گرایشات خود را تعریف کنیم به همین دلیل انبیا آمدند تا نگرش ما را تغییر دهند .

وی تصریح کرد : شهدا در کلاس مکتب عرفانی و کلام الهی توانستند نگاهی به عالم خلقت و معرفت پیدا کنند و تفاوت انسان ظاهر بین با انسان عارف در این است که عارف عالم را با وجود خود مشاهده کرده و در آن تردید نمی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطر نشان کرد: شهدا در راه خود تردیدی نداشتند و اگر بخواهیم عظمت شهدا را معرفی کنیم باید بدانیم شهدا به عالم شهود دست پیدا کرده اند .

دکتراحمدی با اشاره به اینکه مرحله اول شهود و کمال تغییر نگرش است، بیان نمود : از جبهه اباعبدالله الحسین(ع) تا جبهه دفاع مقدس همه رزمندگان و جانبازان از خود گذشتند تا جمال رب را ببینند و اگر ما به معرفت شهدا نرسیم باختیم .

وی ادامه داد : انقلابی بودن و ماندن در صحنه باعث یاس و ناامیدی استکبار می شود و شهدا نیز خون خود را ندادند جز برای مبارزه با استکبار لذا همانطور که شهدا گفتند انقلاب را حفظ کنید و در میدان باشید .

این مقام فرهنگی اشاره کرد : دشمن باید از شما بترسد ، اینکه امروز برخی شعار می دهند رهبری تنهاست و مظلوم است شعار انحرافی است ، رهبری امروز پرچم امام زمان (عج) را دارد ، این مردم زیر پرچم ولایتند ، دروغه والله دروغه که رهبری تنهاست ، حسین بن علی ، علوی صفت و حیدری مآب در میدان است .

دکتراحمدی یادآور شد : به لطف خداوند برجام را پشت سر گذاشته ایم حالا چهار تا نگرش در دو طرف مخالف و موافق وجود دارد و من از بزرگان استان می خواهم تا بر این موضوع نظارت کنند چرا که برخی ها شعار سال ۵۷ را نمی فهمند و برجام را مستمسک کرده تا انقلاب را تضعیف کنند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در یادواره شهدا سخن می گفت ، اذعان کرد: ما با ولایت فقیه کمر استکبار را در روز ۱۳ آبان زمین می زنیم و باید توی میدان باشید همانطور که رهبری گفت من یک انقلابی ام یعنی در میدان است و با احدی شوخی و تعارف ندارد .

دکتراحمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استاندر خاتمه اظهار داشت  : به حرف های این و آن گوش ندهید و فقط به دو لب رهبری نگاه کنید و جز ایشان هیچ کس برای ما حجت نیست و احدی بر شما حجیت ندارد و میزان ولی خداست .

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۹ ب.ظ

دیدگاه