دکترجرجانی شهردارکردکوی: سرعت دراجرای پروژه های عمرانی شهر،در سال آخرخدمت شورا وشهرداری ،هیچ پروژه ای را شهرداری نیمه کاره رها نکرده،نامگذاری خیابان‌ها به عهده شورای شهر می باشد

کدخبر:۷۸۵۳۶

البرزگلستان: دکترجرجانی شهردارکردکوی  به اتفاق اسماعیل گلوی رئیس شورای شهر کردکوی به مناسبت هفته خبرنگار در نشست باخبرنگاران شهرستان شرکت کرده و ضمن تشریح برنامه ها و پروژه های شهرداری و شورای شهر به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.       دکترجرجانی درباره روز خبرنگار گفت :این روز، یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و باخون خود بر برگه های اعلام نوشتند. و مایاد وخاطره ی شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.

وی درادامه گفت:امیدوارم مجموعه مدیریت شهری شهرکردکوی با همراهی و مساعدت اصحاب رسانه و فعالان جراید بتواند در راستای وظایف خطیر خود و زمینه سازی برای توسعه و اعتلای شهرکردکوی گامهای مثبتی برداشته و اقدامات سازنده ای را انجام دهد. و ما قدردان زحمات آنان هستیم 

دکترجرجانی در این نشست گفت ؛ ما هیچ پروژه ای را به صورت نیمه کاره رها نکردیم گاهی اوقات اولویت بندی ها متفاوت می شود ویکسری از پروژه ها زمان و هزینه بری دارد.وی افزود:مشکلاتی درشهرداری هست که گاهی اوقات شهرداری کردکوی یک بودجه ودرآمد مناسبی دارد شروع بکار می‌کند و قاعدتاً در یک زمانبندی مشخص کار روجلو می برد ولی زمانی واقعا دستش خالی هست و در کنار آن چهارچوب قوانین هم جلوی دستش رو هم می گیرد این دوتا مسئله باعث می شود که کار عقب بیفتد

وی افزود:ما تلاش کردیم تا یک سری از مسائل عرفی  رو کنار بگذاریم وفقط در چهار چوب قانون کار هارو پیگیری کنیم ولی زمان می‌برد.

شهردار کردکوی گفت:بنده تا به حال هیچ ملکی رو درون شهر کردکوی غیر از دوپلاک در شهرک افشردی نفروختم.. در صورتی که شهرداری های شهر دیگه پنجاه درصد بودجه خود را از راه فروش املاک به دست می آورند و بودجه های عمرانی را از این طریق جبران می کنند.

شهردارکردکوی در ادامه افزود:ما حداقل باید ۳۰میلیارد تومان املاک می فروختم ولی به ۷یا۸ میلیارد تومان نمی رسد.

دکتر جرجانی در ادامه در باره تعریض خیابان‌ها گفت : با حضور ریاست جدید شورا مقرر شد املاکی که تا حالا فروخته نشده است فروخته شودو خرج عمران و آبادانی  شهر در این سال آخر شود .

وی در باره تامگداری خیابانها بیان کرد: نامگذاری خیابان‌ها به عهده شورای شهر می باشد و مانزدیک به یک هزارتابلو جهت نامگذاری آماده کردیم تا بعد از اعلام شورای شهر در مکان‌های اعلام شده نصب شود.

شهردار کردکوی در ادامه افزود:در مورد جمع آوری زباله ها خشک وتفکیک آن که دفترآن درشهرک فرهنگیان می  باشدشهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۲تا۶ عصر اعلام کنند تا همکاران شهرداری ضمن مراجعه وتحویل  زباله های خشک جوایزی نیز به شهروندان تحویل  دهند.

وی سپس افزود: فعلا این طرح در شهرک‌های شهر اجرایی می شود و سپس در قسمت‌های دیگر شهر عملیاتی می شود.

وی ازشهروندان خواست تا در اجرای این طرح با شهرداری همکاری کنتد.

دکتر جرجانی همچنین از احتمال استقرارایستگاه  آتش نشانی در شهرک فرهنگیان کردکوی خبرداد

دکتر جرجانی شهردار کردکوی همچنین در باره تامین روشنایی در شهر گفت : برای تامین چراغ برق های خیابان لاله باغ و ولیعصر اقدام شد که با توجه فرسوده شدن تیرهای قدیمی و احتمال بروز هر گونه خطر وحادثه و پوسیده شدن کابل‌های زیر زمینی با پیمانکاری در این زمینه قرارداد بسته شد که از میدان امیر المؤمنین تا شهدای گمنام برای تامین روشنایی برنامه ریزی  شده است تاتغییراتی انجام شود.

شهردار کردکوی همچنین در باره هدایت آبهای منطقه لاله باغ افزود: یک کانالی به عرض ۳۰۰متر در منطقه لاله جهت کنترل آبهای سطح الارضی احداث شده تا آب های سطح شهر که به این منطقه می‌رسید و باعث آسیب رسانده به بعضی از واحدهای مسکونی این منطقه می شدبه سمت رودخانه غازی محله هدایت شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸ ب.ظ

دیدگاه