دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گلستان:مادران معظم شهدا به الگوی استقامت و ایثار مبدل شدند و حماسه ای جاودان خلق کردند

کدخبر:۷۶۹۱۹

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاقبه اتفاق سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا، در دیدار با خانواده شهیدان بهمنی نژاد گفت: مادران گرانقدر شهدا که با تاسی به زنان عالی مقام تاریخ اسلام به ویژه حضرت فاطمه‌الزهرا (سلام الله علیها) جلوه هایی با شکوه از عصمت و شجاعت را به منصه ظهور رسانده اند مسیر تعالی و بصیرت را به همه ما آموختند.

مادران شهدا عالی ترین جلوه های صبر، بصیرت و تعالی را به منصه ظهور رساندند

به گزارش ایثار واحد گلستان، دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا در دیدار و عرض تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه فاطمه مازندرانی، مادر معظم شهیدان نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد گفت: مادران گرانقدر شهدا که با تاسی به زنان عالی مقام تاریخ اسلام به ویژه حضرت زهرا(س) و حضرت ام البنین (س) جلوه هایی با شکوه از عصمت و شجاعت را به منصه ظهور رسانده اند مسیر تعالی و بصیرت را به همه ما آموختند.

 

وی افزود: مادران معظم شهدا به الگوی استقامت و ایثار مبدل شدند و حماسه ای جاودان خلق کردند و ما همیشه مدیون عظمت و فداکاری آن‌ها هستیم که داغ جانسوز شهادت عزیزانشان را به جان خریدند تا حریم میهن، امن بماند و دست بیگانگان به خاک وطن نرسد.

دکتر جمال اسدی ادامه داد: اسوه‌های واقعی و ایثار و گذشت و قهرمانان اصلی نظام جمهوری اسلامی مادران شهدا هستند. همان‌هایی که جگرگوشه های خود را روانه میدان نبرد حق علیه باطل کردند و سربلندی و اقتدار را برای ایران اسلامی در جهان رقم زدند.

 

وی تصریح کرد: هر چند فداکاری و صبوری مادران شهدا قابل توصیف نیست اما بی‌شک مزد صبوری خود را از حضرت زهرا (س) خواهند گرفت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد هر سه فرزند این مادر بزرگوار، بسیجی بوده اند و به ترتیب در زمستان بیست و دوم اسفند ۶۰، یازدهم اسفند ۶۵ و بیست و پنجم تیر ۱۳۶۶ در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ ب.ظ

دیدگاه