دکترجرجانی شهردار کردکوی در حاشیه آئین افتتاح مراسم دهه فجر ،:صمیمیت و همدلی مردم و مسئولین شهر باعث پیشرفت و توسعه‌ و آبادانی در شهر خواهد شد

کدخبر:۷۵۶۸۰

البرزگلستان/دکتر ابراهیم جرجانی شهردارکردکوی در حاشیه نشست آعار دهه فجر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام خمینی آرزوی رسیدن روزهای خوش برای مردم ایران زمین که حماسه سازان این انقلاب  بزرگ بودن شد‌

وی در باره برنامه های شهرداری در سطح شهرو دهه فجر  شهردار کردکوی گفت :  با وجودی که شهرداری با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه است، ولی همچنان مدیریت شهری  با عزم و اراده‌ای قوی در رسیدن به اهداف عالیه خودپافشاری می‌کند.

وی در باره دهه‌ی فجر، درشهردار کردکوی تاکید می‌کند:  در ایام دهه فجر شهرداری کردکوی به عنوان یک نهاد وظیفه مند سعی دارد با همکاری نهادهای مرتبط بهترین روزه ها را در شهر برای شهروندان عزیز رقم بزند

وی پشتیبانی و همکاری مردم شهر، از برنامه‌های شهرداری را اساس عملکرد عمرانی و فرهنگی شهر دانست .

وی معتقد است که صمیمیت و همدلی مردم و مسئولین شهر باعث پیشرفت و توسعه‌ی آبادانی شهرخواهد بود.

دکتر جرجانی عنوان کرد : تنها با یکدیگر و با اتحاد و همدلی می‌توانیم اهداف بزرگ را در راستای توسعه و پیشرفت شهرمان به‌دست آوریم. او از مردم شهر و خدمتگزاران عمومی تقدیر و تشکر کرد و خواستار همکاری‌های بیشتر شد.

دهه فجر: رونق انقلابی و ارتقاء کشور

دکتر جرجانی افزود:دهه فجر به عنوان نمادی از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، ما را به گذشته ای از تحولات و دیانت، با عظمت و پشتکار هدایت می‌کند. در این دوره، ملت ایران با یکپارچگی و ایمان به اهداف انقلاب، موفق به پیروزی در برابر استبداد و ظلم شد و مسیری را برای ساختاری عدالت‌خواه و مستقل ایجاد کرد.

وی گفت :در دهه فجر، اراده ملت به عنوان نیروی محرکه تحولات اجتماعی و اقتصادی ابراز یافت.و نه تنها این دهه به تحقق اهداف انقلاب کمک کرد بلکه ملت ایران را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کرد. با تلاش همگانی، موانع را برداشته و اقتصاد ملی را به سمت پیشرفت هدایت کردیم.

شهردارکردکوی در ادامه بیان کرد:دهه ،فجر می‌تواند به عنوان یک فرصت برای بازنگری و بررسی مسیر پیشرفت کشور مورد استفاده قرار گیرد. در این راستا، لازم است همگان با همکاری و اتحاد، مشکلات را شناسایی و راهکارهای موثر برای آنها ارائه دهیم.

وبا توجه به اینکه دهه فجر نمادی از انقلاب و یکپارچگی ملت است، به ما یادآوری می‌شود که با اراده و ایمان، می‌توانیم هر چالشی را پشت سر بگذاریم و به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

وی افزود: کردکوی به دوزهای اوج  توسعه و آبادانی رسید و همکاری مردم در تحقق برنامه های شهرداری رابسیار مهم توصیف کرد.

دکتر جرجانی در این گفتگو از حمایت های مردم عزتمندشهر  امام جمعه معزز،  فرماندار محترم و پرسنل خدوم وزحمتکش و شورای تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه