دکتربهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در انتخاب هیات وزنه برداری استان: میزبانی یا برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در استان سرلوحه کار هیات باشد

به گزارش سرویس ورزشی گروه خبر البرز گلستانمجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان گلستان پیش از ظهر امروز با حضور حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، کاندیدا ریاست هیات وزنه برداری و اعضای مجمع برگزار شد.

دکتربهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تبریک آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، از زحمات ۴ ساله آرش رضایانی کمال تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار سخت آقای رضایانی تازه شروع شده است. با برنامه ریزی دقیق و صحیح می بایست استعدادهای گمشده این ورزش را شکوفا کرد.

طیبی عنوان کرد: برای تجهیز سالن وزنه برداری باید بهانه ای برای آن داشته باشیم. وقتی در سالن وزنه برداری امام علی(ع) تعداد کمی ورزشکار فعالیت دارند، انگیزه ما برای تجهیز کردن آن کم می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پایان اظهار کرد: باید از تمامی پتانسیل های ورزشی این رشته در استان استفاده شود و میزبانی یا برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در استان سرلوحه کار هیات باشد.

گلستان، میزبان سابقات وزنه برداری نونهالان کشور می شود

حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری ضمن تشکر از طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بابت اداره خوب مجمع تشکر و قدردانی کرد و گفت: وضعیت فدراسیون وزنه برداری در چند سال گذشته نامطلوب بوده است اما با روی کار آمدن علی مرادی به عوان رئیس جدید این فدراسیون شرایط کاملا فرق کرده و امیدواریم از این بهتر شود.

مقامی افزود: در بحث بودجه از هیات گلستان حمایت خواهیم کرد اما فدراسیون شاخصه هایی نظیر برگزاری تمرینات و اردوهای مختلف، برگزاری کلاس های آموزشی و … را در نظر می گیرد تا بتواند با آنها امکانات و تجهیزات وزنه برداری را به طور مساوی و منظم در اختیار استان ها بگذارد.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان داشتیم ایشان قول اهدا ۱۰۰ ست وزنه برداری را به ما دادند که مطمئنا در اختیار استان ها قرار می دهیم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری از میزبانی گلستان از مسابقات وزنه برداری نونهالان کشور در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: این مسابقات در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال برگزار می شود امیدوار هستیم تا شاهد میزبانی شایسته ای ازگلستان باشیم.

در این جلسه آرش رضایانی  با ۱۲ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال دیگر به صندلی ریاست این هیات ورزشی تکیه زد. حسین گالشی رقیب دیگر  رضایانی فقط توانست ۵ رای کسب کند. برادر رضایانی یعنی امید رضایانی یکی دیگر از کاندیدا ریاست هیت وزنه برداری بود که پیش از جلسه انصراف خود را اعلام کرد

مجمع+انتخابات+هیات+وزنه+برداری+گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۹ ب.ظ

دیدگاه