تکاوران نیروی دریایی ارتش مقام نخست رقابتهای قایق های تندروی نیروهای مسلح ج.ا.ایران درگلستان

کدخبر:۷۴۲۸۲

البرز گلستان/ابوالفضل یعقوبی، تکاور دریایی و دبیر هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان گلستان دراجرای نخستین دوره رقابتهای قایق های تندروی نیروهای مسلح ج.ا.ایران اشاره نمود :

اجرای این دوره از مسابقات در کنار جشنواره دریایی و ساحلی و اولین جشواره دانش آموزی استان در کنار دریا در حقیقت اقدام در راستای تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا بوده است ، بگونه ای که شور ، هیجان ، نشاط و حماسه در کنار دریا بامحوریت قایق های تندرو در حوضچه بندرترکمن متجلی شده است .
تکاورانی از نیروی دریایی راهبردی ارتش ، یگان قهرمان مرزبانی ، شیلات ، سپاه و یگانهای نظامی ج.ا.ایران در قالب ۲۰ نفر از منتخبین سریع ترین قایق های ج.ا.ایران شرکت کردند و در پایان تیم تکاوران نیروی دریایی ارتش مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
حضور خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و پیشکسوتان نیروی دریایی در کنار آحاد ملت و مسئولین نماد اتحاد و انسجام واقعی بود. درکنار برگزاری این دوره از مسابقات با مدیریت قوی و همکاری مضاعف کلیه نفرات حاضر در جشنواره توسط قایق ها با جلیقه نجات و در ایمن ترین شرایط سوار قایق ها شدند و از فضای قایقرانی ،قایق سواری و آموزش دریا توسط متسابقین که از ابتکارات برنامه باشکوه امروز بود و نشاط و شادمانی مضاعف در چهره و نگاه مسئولین و مردم استان گلستان رخ نمایان نمود. ما انشاا… با حمایت مسئولین امر به دنبال ایجاد نشاط و توسعه ی بیش از پیش دریا محور خواهیم بود. ایجاد و توسعه ی باشگاههای مرتبط با ورزش های دریایی و ساحلی وجهه ی همت ما خواهد بود .
در پایان روز هفتم آذر روز دلاور مردان نیروی دریایی ارتش ج.ا.ایران را به تمامی دریادلان عزیز تبریک عرض مینمایم .
انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۴ ب.ظ

دیدگاه