بازدید بابایی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان  ازطرح های اقتصادی بازار میدان تره بار غرب گلستان و یک مجتمع پذیرای توریستی در کردکوی

کدخبر:۷۳۶۷۴

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان از دو طرح اقتصادی در شهرستان کردکوی

البرز گلستان/ عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان  از دو طرح اقتصادی بازار میدان تره بار غرب گلستان و مجتمع پذیرای توریستی علی یزدانی بازدید و با مدیران این دو مجموعه به گفتگو نشست.

وی در این نشست با سید حمید حسینی مدیر و سرمایه گذار بازار تره بار غرب گلستان احداث چنین مجموعه ای را عامل تقویت باغداران منطقه  و اشتغال صدها نفر می تواند امید را در منطقه روشن کند.

وی اعلام کرد:انشالله در ایام عید ازاین فصاحت برای ایجاد یک نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات مدد جویان استان در ایام نوروز برای مسافرین حرم رضوی می تواند یک حرکت خوبی را به یادگار بگذارد.

وی افزود: در رابطه با اشتغال و خرید غرفه جهت مددجویان امداد پس از بررسی و استعلام و مقامات کشور اعلام خواهد شد.

در ادامه سید حمید حسینی سرمایه گذار بازاچه گفت :احداث این بازار با مطالعات منطقی و مشاوره با کارشناسان انجام شده است.

این سرمایه گذار گفت:الحمدلله این پروژه بسیار خوبی خواهد بود که منشا خیر و برکت برای باغداران غرب استان گلستان است و حتی شهرهای شرقی مازندران را هم می‌تواند پوشش بدهدوامیدواریم روزی برسد که اینجا را افتتاح کنیم و کشاورزان عزیز کل محصولات کشاورزی خود را در این جا به فروش برساند.

سید حمید حسینی در ادامه تصریح کرد: مناطق غرب گلستان ۱۰ هزار هکتار باغات دارد که این باغات ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تن محصول می‌دهند که اگر متوسط مبلغ هر کیلو میوه و محصول را ۱۰ هزارتومان حساب کنیم؛ هر ساله ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان تراکنش مالی ایجاد می‌کند که این مقدار فقط شامل محصولات کشاورزی استان گلستان می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد:در فصول های دیگر هم کشاورزان از شهر های دیگر هم می‌توانند بار بیاورند و به فروش برسانند که این تراکنش ها برای بانک ها بسیار خوب می‌شوند وضع کشاورزان بسیار بهتر از این خواهد شد.

همچنین در این بازدید از مجتمع پذیرایی برادران یزدانی که در حال احداث می باشد گفت: این مجتمع می تواند در عرب استان در برگزاری مناسبت‌ها  و مراسمات مدد جویان کمک حال شایانی برای افراد تحت پوشش کمیته باشد.

علی یزدانی مدیر مجموعه گفت : این مجموعه پذیرای ۷۰۰ می باشد که به نوعی پذیرای توریست در منطقه نیزمی باشد و کلیه مددجویان با استفاده از این مکان از تخفیف های ویژه بهره مند می شوند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه