فرمانده مرزبانی استان گلستان: پیشکسوتان مرزبانی سرمایه‌های اجتماعی عظیم و ارزشمندی هستند

کدخبر:۷۳۱۷۸

البرز گلستان ✅فرمانده مرزبانی استان گلستان: پیشکسوتان مرزبانی سرمایه‌های اجتماعی عظیم و ارزشمندی هستند

🔻به منظور ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و استفاده از تجارب خدمتی آنان مراسمی با حضور فرمانده مرزبانی گلستان رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان مرزبانی استان در رامیان برگزار گردید.

سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی فرمانده مرزبانی استان گلستان در این مراسم پیشکسوتان مرزبانی را سرمایه های ارزشمندی عنوان نمود و بهره مندی از تجربیات آنان را چراغ راه کارکنان دانست و گفت: بدون شک مرزبانی برای پیشبرد اهدف خود به اندوخته ها و تجربیات گران بهای شما پیشکسوتان نیازمند است و نیروهای جوان باید از این ذخایر ارزشمند، نهایت استفاده را برده و قدردان این تجربیات باشند.

وی بیان داشت: دوران بازنشستگی به معنای پایان خدمت و رکود نیست، بلکه این دوران فصل جدید انتقال دانش و تجارب به نسل های آینده است.

فرمانده مرزبانی استان گلستان اظهار داشت: نظم و امنیت حاکم در جامعه، امانتی است که در سایه خدمات و زحمات ارزنده و بی شائبه پیشکسوتان به دست آمده و این عزیزان سرمایه‌های اجتماعی عظیم و ارزشمندی برای کشور هستند.

در این جلسه ضمن استماع خاطرات پیشکسوتان مرزبانی استان با اهدای هدایا، لوح تقدیر و پذیرایی ضیافت ناهار ازآنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۶ ق.ظ

دیدگاه