دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در همایش مخابرات ورسانه:مخابرات وخبرنگاری دوحرفه وابسته به هم ،گلستان جزء سه استان برتر شاخص در پوشش ارتباطی

کدخبر:۷۲۱۹۰

البرز گلستان/ دکتر شهمرادی  مدیر منطقه مخابرات منطقه  گلستان بمناسبت هفته خبرنگار در تجلیل از اصحاب رسانه گفت: روز خبرنگار روز تکریم حق طلبی وصداقت  همه خبرنگاران برای شبافیت در جامعه است.

وی افزود:مدیران باید ازجامعه اطلاع رسانی در بیان نقدهای سازنده در راستای اهداف سازمانی استقبال کنند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان سپس بیان کرد:ضرورت توجه به ارتباطات ومخابرات می تواند نشان دهدحرفه خبرنگاری ومخابرات به هم وابسته است.

دکتر شهمرادی همچنین در باره پروژه های هفته دولت درسال جاری گفت :  در هفته دولت امسال ۲۱۶ پروژه به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .

وی گفت : توسعه فیبر نوری درنقاط مختلف استان در حال پیشروی می باشد وتاکنون ۲۷ پروژه فیبر نوری در نیمی از روستاها ی بالای ۱۰۰خانواراستان متصل به فیبر نوری انجام شده است.

دکتر شهمردای در باره سرقت کابل های مخابراتی با بیان اینکه که استان گلستان جزء ۳استان اول کشور می باشد افزود:بیش از ۱۸میلیارد تومان در سال گذشته سرقت کابل‌ها انجام شده که این سرقت در ۴ ماهه سال جاری به ۸ میلیارد تومان رسیده که برابر محاسبه انجام تا پایان سال در صورت عدم کنترل به ۴ برابر خواهد رسید.

وی گفت : استان گلستان جز ۳ استان برتر دارای شاخصه پوشش ارتباطی در کشور می باشد.

در این نشست از خبرنگاران همکار در حوزه مخابرات تقدیر شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱ ب.ظ

دیدگاه