دکترجرجانی شهردارکردکوی در نشست با خبرنگاران اعلام کرد:مدیران استانی فاصله خود را با شهرها کم کنند، هر محله یک پارک، اولین نهالستان گل و کیاه شهرداری در حال احداث

کدخبر:۷۲۱۶۰

به مناسبت روز خبرنگار، نشست صمیمانه دکتر جرجانی با خبرنگاران شهرستان کردکوی  به مناسبت روز خبرنگار برگزارشداز رونمایی المان روز خبرنگار در میدان امیر المؤمنین خبرداد.

البرز گلستان آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور دکتر جرجانی شهردار، موسی خانی رییس و اسماعیل گلوی نایب رییس شورای اسلامی شهر کردکوی و خبرنگاران شهرستان کردکوی در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری کردکوی برگزار گردید.
در ابتدای این نشست دکتر جرجانی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی ، گفت: “روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار،یعنی ما باید منش،سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم

وی راه شهید صارمی ر ا مسیر اخلاق،ادب و صداقت و دلسوزی ،مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی کردند وخطاب به خبرنگاران تصریح نمودند:ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود .

وی به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری وتولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد .

جرجانی همچنین خواستار حضور مدیران استانی از پروژه های انجام شده در شهر کردکوی شد.

شهردار کردکوی افزودمیدان با رخوبی در حال احداث است و باید از سرمایه گذار حمایت شود.

دکتر جرجانی در ادامه گفت:آرامستان کردکوی و محله ولاغوز در حال  تکمیل است و در کنار آرامستان ولاغوزمرکز نهالستان گل و گیاه شهرداری در بک فضای نیم هکتاریدر حال احداث می باشد.

وی فضای نهضت آسفالت را در شهر بسیار مثبت دانست و از چکاب پزشکی تمامی پرسنل و کارگران شهرداری با همکاری مرکز بهداشت خبر داد.

وی از محله محوری بعنوان توجه به همه مهارت‌های شهر کردکوی نام برد وگفت: برای هر محله بدنبال یک پارک در صورت امکان با همکاری خیرین یا اوقاف هستیم.

جرجانی گفت :دفترچه سرمایه گذاری ظرف دوهفته آینده آماده می شود.این موقعیت ها سرمایه‌گذاری وارد شهر شوند

وی همچنین از جمع آوری بیش از ۱۰۰قلاده سگ ولگرد در سطح شهر خبرداد،

جرجانی افزود:مدیران شهری در کنار هم قرار بگیرند که می تواند اتفاق خوبی اتفاق بیفتد.

موسی خانی رییس شورای اسلامی شهر کردکوی نیز در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار از اطلاع رسانی صحیح و درست خبرنگاران تجلیل نمود و خبرنگاران را وجدان بیدار جامعه خواند.

سپس اسماعیل گلوی نایب رییس شورای اسلامی شهر کردکوی نیز ذر سخنانی با تیریک روز خبرنگار از اقدامات موثر خبرنگاران تجلیل نموده و آن را گامی در جهت رشد و تعالی فرهنگ شهری دانستند. در ادامه این جلسه با اهدا لوح تقدیر از زحمات خبرنگاران حاضر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

دیدگاه