دستگیری وکیل کلاهبردار با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان/ سامانه ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی

کدخبر:۷۱۹۶۱

دستگیری وکیل کلاهبردار با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در گنبدکاووس که با جعل اوراق قضایی و تهدید از اشخاص ،کلاهبرداری می کرد در شهرستان گنبدکاووس توسط کارشناسان حفاظت واطلاعات دادگستری استان گلستان شناسایی و دستگیر شد .

البرز گلستان/رئیس کل دادگستری گلستان این خبر را اعلام کرد و گفت: متهم با سوء استفاده از جایگاه خود به عنوان وکیل، قربانیان خود را در راهروهای دادگستری و دادسرا ، شناسایی و پس ازجلب اعتماد آنان، در ازای مبالغ چند میلیونی وعده پیگیری پرونده های آنان را می داد.

حیدر آسیابی افزود: این فرد همچنین با جعل اوراق قضایی، مدعی صدور حکم جلب قربانیان می شد و با این ترفند هم از افراد برای رفع مشکلی که اصلا وجود خارجی نداشت ، پول می گرفت.

این مقام ارشد قوه قضاییه در استان گلستان گفت: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمد ها و رفتار این وکیل مشکوک شدند و پس از چند ماه رصد و کار اطلاعاتی، از اقدامات مجرمانه او پرده برداشتند و بالاخره هنگام ارتکاب جرم، دستگیر و روانه زندان شد.

حیدر آسیابی افزود: پرونده متهم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال تکمیل تحقیقات است و افرادی که قربانی این فرد شده اند برای طرح شکایت می توانند به این شعبه مراجعه کنند.

شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز ، گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می کند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۰ ق.ظ

دیدگاه