دکتر جرجانی شهردار کردکوی از افتتاح بوستان شادی درزی محله کردکوی همزمان با جشن دهه ولایت و امامت خبر داد

کدخبر؛۷۱۳۸۲

البرز گلستان همزمان با دهه کرامت وبرگزاری جشن عیدتا عید شهردار کردکوی  از افتتاح  بوستان شادی درزی محله کردکوی با حضور امام جمعه و فرماندار و اعضای شورای شهر و مردم شهر خبر داد.

دکتر جرجانی شهردار کردکوی گفت :  شهرداری در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی نگاه ویژه ای به فعالسازی کانون محلات دارد که یکی از مهم‌ترین موارد آن احداث  بوستان های محله ای میباشد.

وی افزود:مجموعه مدیریت شهری و این سازمان در تلاش است با برنامه‌ریزی دقیق و مدون گام‌های مؤثری در راستای ایجاد فضاهای محله‌ای و صمیمانه به منظور تأمین نیازهای شهروندان به فضای سبز بردارد که بخشی از آن تا پایان سال محقق می‌شود.

شهرداری کردکوی افزود: با برنامه ریزی های مشخص در صدد بهسازی پارک‌های موجود تا پایان سال بوده و آن شا الله در محلاتی که فاقد پارک و فضاهای تفریحی میباشند املاکی را خریداری خواهیم کرد که شهروندان ساکن در آن مناطق نیز پارک داشته باشند

دکتر جرجانی در ادامه بیان کرد:ما پیش بینی ۱۵ پارک را در سطح شهر انجام دادیم که تعداد ۵ پارک در شهر کردکوی موجود است که تمامی آنها بهسازی خواهند شد و تعداد ۱۰ پارک نیز تا پایان این دوره شورا و شهرداری شکل خواهد گرفت.

شهردار کردکوی سپس در باره خدمات نهضت آسفالت گفت ؛ مقدار ۱۰ هزار تن آسفالت دیگر در قالب نهضت آسفالت ۲ در معابر اصلی محلات مختلف کردکوی ریخته خواهد شد.

وی ابزار امیدواری کرد که با مشارکت عمومی مردم و تلاش مجموعه کارکنان شهرداری روز به روز شاهد توسعه عمران شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه