طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان در مصلی بزرگ گرگان خبر داد

کدخبر:۷۱۰۵۱

سرپرست بنیاد گلستان خبر داد

سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان در مصلی بزرگ گرگان خبر داد.

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری در جلسه ای با حضور اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان گفت: اگر امروز ملت ما در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برند و زمینه توسعه میهن اسلامی‌مان فراهم است حاصل جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزهاست و هر روز اهمیت ایثار و شهادت‌طلبی این شهدا بیش از پیش مشخص می‌شود.

وی افزود: شهدا با حضور خود در عرصه های مختلف چه جنگ تحمیلی، چه دفاع از میهن و چه شهدای مدافع حرم به ما درس ایثار، ولایتمداری، ولایتپذیری و از خود گذشتگی دادند و ادامه دادن راه این بزرگ مردان امری ضروری است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ستون های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستند، بیان کرد:این دلیر مردان با دفاع همه جانبه تهدیدات را از منطقه دور کردند و با نقش آفرینی در جبهه مقاومت، در برابر اهداف شوم دشمنان در منطقه ایستادگی و توطئه های آنها را خنثی کردند.

سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با همت ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان روز پنج شنبه یکم تیر ماه ۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ وحدت شهرستان گرگان برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین عالی» و مداحی «حاج ابوذر روحی» همراه خواهد بود که حمیدرضا راوش نیز اجرای این برنامه محوری را برعهده خواهد داشت

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ

دیدگاه