دکترجرجانی شهردارکردکوی خبرداد:محله‌های شهر در مسیر توسعه شهری/ خیابانهای شهر پاکیزه تر از همیشه/ محله به محله ،کوچه به کوچه شهرداری در پی رفاه و آسایش شهروندان+تصاویر

کدخبر:۷۱۰۲۶
خیابانهای شهر کردکوی پاکیزه تر از همیشه

البرزگلستان  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کردکوی،شهر یک سیستم نظام‌مند و نیازمند دیدگاهی سیستم‌وار است، توجه و برنامه‌ریزی برای‌ کوچکترین ساختارهای این سیستم موجب کارکرد مطلوب، سرزندگی و حیات شهر می‌شود.

محله‌ کوچک‌ترین ساختار اجتماعی در یک شهر است، از دیرباز محله‌ها مکانی برای سکونت، تامین معاش و رفع نیازهای معنوی افراد بوده‌اند و ساکنان، هویت خود را از آنِ محله خاصی می‌دانستند. نیازهای ساکنان از جمله نیازهای مادی و غیر مادی در یک محله تامین شده است، اما با گذشت زمان و گستردگی شهرها، محله‌ها کارکرد گذشته خود را از دست داده و صرفا به مکانی برای فعالیت‌های محدود تبدیل شد.این امر لزوم برنامه‌ریزی محله محور در شهرها را به یک ضرورت تبدیل کرد زیرا شهرهای کوچک گذشته اکنون به کلان‌شهرهایی تبدیل شده‌اند که از چندین محله، ناحیه و منطقه تشکیل شده و با جمعیت بالای خود نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منسجم هستند. که شهرداری کردکوی بدنبال این مدیریت توسعه شهری دارد.

معابر اصلی شهر کردکوی همه روزه با خودرو های آبپاش و تانکر شستشو میشوند.

دکتر جرجانی شهردار کردکوی در گفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کردکوی عنوان نمود تمام تلاش مجموعه پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر کردکوی آسایش و رفاه شهروندی شهروندان عزیز کزدکوی است و در این راه از بامداد تا بامداد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیمم کرد.

_با احداث دوربرگردان در ابتدای بلوار شهید عباسپور (جاده بندر ترکمن) تردد وسایط نقلیه با ایمنی بیشتری انجام میپذیرد.

دکتر جرجانی شهردار کردکوی در مصاحبه با البرز گلستان عنوان نمود: خدای بزرگ را شاکریم که باز هم اتفاق خوب دیگری در شهر کردکوی در حال انجام است و با احداث دوربرگردان جاده بندر ترکمن ایمنی بیشتری را در بحث تردد خوردوها شاهد خواهیم بود. شهردار کردکوی افزود:با احداث این دوربرگردان ،از دور زدن خلاف و ناایمن برخی خودروها که مبادرت به انجام اینکار مینمودند طبیعتا جلوگیری خواهد شد. و ان شاالله شاهد عبور و مرور ایمن تر برای عابرین و رانندگان عزیز خواهیم بود

_شهرداری کردکوی محله به محله ،کوچه به کوچه در پی رفاه و آسایش شهروندان عزیز

در پی درخواستهای مردمی و دستور دکتر جرجانی شهردار کردکوی عملیات احداث جدول هدایت آبهای سطحی در کوچه تربیت ۲۷ آغاز شد. دکتر جرجانی در همین باره عنوان نمودند، خدای بزرگ را شاکریم که با لطف و عنایت ایشان و با تلاش و همت مجموعه همکارانمان در شهرداری کردکوی به سوی ساختن شهری پاکیزه و ایجاد آسایش و رفاه شهروندان فهیم حرکت میکنیم. دکتر جرجانی تصریح نمودند به دلایل فنی و شیب معکوس این کوچه تاکنون اقدامی در خصوص احداث جدول هدایت آبهای سطحی در آن صورت نگرفته بود که خوشبختانه با همکاری ساکنین محترم و تلاش همکاران واحد عمران احداث جدول هدایت آبهای سطحی در این کوچه آغاز گردید و ان شا الله به زودی به اتمام میرسد.

 

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۳ ب.ظ

دیدگاه