روغن نارگیل ،روغن میوه ای که آلزایمر شدید را هم از بین میبرد / پس از خواندن مقاله ، به اشتراک گذاری آن را فراموش نفرمائیدکار فرهنگی کنید

کدخبر:۷۰۹۵۷
روغن میوه ای که آلزایمر شدید را هم از بین میبرد.

البرز گلستان/ایالات متحده ، حدود ۵.۴ میلیون نفر مبتلا به بیماری آلزایمر تشخیص داده شده اند.*
*این رقم با افزایش سن جمعیت به سرعت در حال افزایش است.*

یکی از آنها استیو نیوپورت بود. همسرش ، مری نیوپورت ، پزشک بود. دکتر مری فهمید که شوهرش مبتلا به بیماری آلزایمر شدید است.

وقتی پزشک شوهرش را در بیمارستان معاینه کرد ، از استیو خواست تا یک ساعت رنگ کند. در عوض ، او چند دایره کشید و سپس چند شکل را بدون هیچ منطقی ترسیم کرد. اصلا شبیه ساعت نبود !.

دکتر او را کنار کشید و گفت: “شوهرت در حال حاضر در آستانه بیماری شدید آلزایمر است!”

معلوم شد که این آزمایش یک فرد مبتلا به بیماری آلزایمر است. دکتر مری در آن زمان بسیار ناراحت بود ، اما به عنوان یک پزشک ، فقط تسلیم نمی شد. او شروع به مطالعه بیماری کرد.
*او دریافت که بیماری آلزایمر با کمبود گلوکز در مغز مرتبط است.*

تحقیقات او می گوید: “زوال عقل سالمندان مانند ابتلا به دیابت در سر است! قبل از اینکه علائم دیابت یا بیماری آلزایمر در فرد ظاهر شود ،
*بدن از ١٠ تا ٢٠ سال پیش دچار مشکل شده است.”*

طبق مطالعه دکتر مری ، بیماری آلزایمر شباهت زیادی به دیابت نوع ١ یا نوع ٢ دارد. علت آن نیز عدم تعادل انسولین است.

از آنجا که انسولین دارای مشکل است ، *از جذب گلوکز توسط سلول های مغزی جلوگیری می کند.*

*گلوکز تغذیه سلول های مغزی است. بدون گلوکز ، سلول های مغزی می میرند.*

همانطور که پیداست ، این پروتئین های با کیفیت بالا سلولهایی هستند که بدن ما را تغذیه می کنند.

اما تغذیه سلول مغزی ما گلوکز است. تا زمانی که ما منبع این دو نوع غذا را فرا گرفته ایم ، ما بر سلامتی خود مسلط هستیم!

سوال بعدی این است که *گلوکز را از کجا پیدا کنیم؟*
این نمی تواند گلوکز آماده ای باشد که از فروشگاه خریداری می کنیم. از میوه هایی مانند انگور نیست. او شروع به جستجوی جایگزین کرد.

*مواد مغذی جایگزین برای سلولهای مغزی کتون هستند. کتون ها در سلول های مغز ضروری هستند.* کتون ها در ویتامین ها یافت نمی شوند.

*( روغن نارگیل) حاوی تری گلیسیرید است. پس از مصرف تری گلیسیرید موجود در * روغن نارگیل * ، در کبد به کتون تبدیل می شود. این ماده مغذی جایگزین برای سلول های مغزی است!*

پس از این تأیید علمی ، دکتر مری * روغن نارگیل * را به غذای شوهرش اضافه کرد. تنها پس از دو هفته ، هنگامی که او دوباره برای انجام آزمایشات نقاشی و ساعت به بیمارستان رفت ، پیشرفت شگفت انگیز بود.

دکتر مری گفت: “در آن زمان ، من فکر کردم ، آیا خدا دعاهای من را شنیده است؟ آیا روغن نارگیل موثر نبود؟ اما راه دیگری وجود ندارد. به هر حال ، بهتر است *مصرف*روغن نارگیل*را ادامه دهید.”*

دکتر مری در حال حاضر بخشی از پایگاه طب سنتی بود. او به وضوح توانایی های طب سنتی را می دانست.

سه هفته بعد ، سومین بار که او را برای آزمایش ساعت هوشمند برد ، عملکرد بهتر از دفعه قبل بود. این پیشرفت نه تنها فکری ، بلکه احساسی و جسمی بود.

دکتر مری گفت: “او نمی تواند دویدن خود را انجام دهد اما اکنون می تواند بدود. یک سال و نیم نمی توانست بخواند ، اما می تواند بعد از سه ماه مصرف * روغن نارگیل * دوباره بخواند.”

رفتارهای شوهرش قبلاً شروع به تغییر کرده بود. صبح ها حرف نمی زد. حالا او متوجه تغییرات زیادی شد: “حالا بعد از بلند شدن ، روحیه ای دارد ، صحبت می کند و می خندد. خودش آب می خورد و به تنهایی برای خودش وسایل می برد.”

در ظاهر ، اینها کارهای روزانه بسیار ساده ای هستند ، اما فقط کسانی که به کلینیک آمده اند یا در خانه بستگانشان دچار زوال عقل شده اند می توانند شادی را تجربه کنند: *دیدن چنین پیشرفتی آسان نیست!*

*پس از سرخ کردن سبزیجات و پیازها در روغن نارگیل ، تهیه کیک با نارگیل ، پس از مصرف ٣ تا ۴ قاشق غذاخوری روغن نارگیل در هر وعده غذایی ، ٢-٣ ماه بعد ، چشم ها نیز می توانند به طور معمول تمرکز کنند.*

مطالعات او ثابت کرد که * روغن نارگیل * واقعاً می تواند مشکل زوال عقل در افراد مسن را بهبود بخشد.

* روغن نارگیل * را روی نان بمالید. وقتی از کرم نارگیل استفاده می شود ، طعم آن به طور غیر منتظره ای خوب است.

جوانان همچنین می توانند از آن برای حفظ سلامت و پیشگیری استفاده کنند و در صورت مشاهده علائم زوال عقل می توانند آن را بهبود بخشند.

*زوال عقل به این دلیل ایجاد می شود که مواد مغذی نمی توانند به سلول های مغزی منتقل شوند و مواد مغذی باید توسط انسولین از بدن به مغز منتقل شوند.*

به خصوص برای بیماران دیابتی ترشح انسولین آسان نیست. “تغذیه نمی تواند به مغز برسد. وقتی سلول های مغزی از گرسنگی می میرند ، از هوش محروم می شوند. ”

* روغن نارگیل* حاوی تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​است که می تواند مواد مغذی را بدون استفاده از انسولین به مغز برساند.

*بنابراین ، می تواند بیماری آلزایمر و پارکینسون را بهبود بخشد*.

مهربان
پس از خواندن مقاله ،
به اشتراک گذاری آن را فراموش
نفرمائید🙏کار فرهنگی کنید.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۱ ب.ظ

دیدگاه