باخداحافظی عیسی پایین محلی ازفرمانداری گرگان ، اسماعیل نادری فرماندارگرگان شد

کدخبر،:۷۰۵۹۲

نتصاب فرماندار جدید گرگان

با برگزاری مراسمی اسماعیل نادری به عنوان فرماندار جدید گرگان معرفی و از عیسی پایین محلی فرماندار قبلی قدردانی شد.

البرز گلستان/سید علی مهاجر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با بیان اینکه توسل ، توکل ، ولایی بودن ، داشتن دغدغه برای مردم و وحدت رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس بود افزود : اکنون نیز یکی از رمزهای موفقیت در میدان کار و عمل همین ویژگی هاست.

او گفت : این آمدن و رفتن ها برای ما مسئولان یک عبرت است تا رجوع کنیم به خودمان و اینکه که قرار است در راه خدمت به مردم چگونه گام برداریم.

سید علی مهاجر فرماندار را پدر معنوی مردم یک شهر دانست و تاکید کرد : در راه خدمت رسانی خدای ناکرده نباید بحث قومیتها، جناح های سیاسی، بالایشهر و پایین شهر مطرح باشد و باید به همه خدمت کرد.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از آقای پایین محلی فرماندار قبلی اعتماد به جوانان و سپردن امور به آنها را مزیت دانست.

اسماعیل نادری سرپرست جدید فرمانداری گرگان هم با بیان اینکه خودم را بسیجی و دوستدار انقلاب اسلامی می دانم گفت : آمده ایم تا عدالت و همدلی را گسترش دهیم و به عنوان یک سرباز کوچک دست کمک به سوی همه دلسوزان دراز می کنم.

عیسی پایین محلی فرماندار سابق هم در سخنانی خود را سرباز انقلاب معرفی کرد و گفت : در همه سنگرها هدفم خدمت رسانی به مردم و انقلاب اسلامی است.

اسماعیل نادری فرماندار جدید گرگان دکترای زبان و ادبیات عرب دارد و  سابقه مدیریتی او ریاست دانشگاه پیام نور گلستان بود.

انتهای  خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه