فرمانده سپاه نینوای استان گلستان درآئین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان گلستان :همه باید با انسجام ووحدت در کنار هم باشیم

کدخبر:۷۰۵۳۴

البرز گلستان آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوای استان و جمعی از معاونین و فرماندهان بخش های مختلف وخبرنگاران و مدیران رسانه های مختلف استان برگزار شد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان دراین مراسم  اظهار کرد: باور داریم خداوند یاور این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلمی است سرانجام همه این دسیسه ها پیروز این میدان انقلاب ملت و نظام اسلامی است.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب جنگ ۸ ساله را براه انداختند و در این جنگ بیش ازز ۳۰۰ هزار شهید و همه زیر ساختها نابودشد ولی در نهایت خداوندبه  ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نصرت و پیروزی عطا فرمود.

فرمانده سپاه نینوای استان تاکید کرد دشمنان با براه انداختن جنگ بدنبال دو هدف اساسی بودن که یکی:به امام خطاب می کردند که کوتاه بیا در برابر اینها نمی توانی مقاومت کنی و دومین اتقاق آنان انتظار داشتند امام از امریکا کمک بگیرد ولی امام عزیز تصمیم تاریخی ایستادگی و مقاومت و مردمی نمودن جنگ را اتخاذ کرد که باعث فرو ریختن دشمن بعثی شد و نظام سلطه را به لرزه در اوردد و مردمی کردند جنگ از تدبیر امام عزیز بود انجا که گفت ؛اگر این جنگ ۲۰ سال طول بکشد ما ایستادگی خواهیم کرد این تصمصم دشمن بعثی و دشمنان را مستاصل و سرگردان کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با تاکید بر اینکه دشمن برای انتخابات  دارای برنامه ریزی است ولی ما نباید غافل باشیم ،دشمنان خود اعتراف کردند که امروز ما پیروز میدان هستیم و  ما باید بدنبال انتخاب یک مجلس قوی باشیم تا دشمن امیدش به نا امیدی مبدل شود.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه نباید بدنبال سوژه ای باشد که دل مردم خالی شود و  باید تلاش کنیم ایرادات بر طرف شود امروز وقت جدل و بگو و مگو نیست  ومابدنبال رویکردی هستیم که تقویت کننده وحدت همه اقشار باشد نباید مردم امیدشان را از دست دهند.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه همانطور دشمن برای همه گروههای سنی ملت عزیزمان برنامه داردما نباید از این اصل غافل شویم برای بی نتیجه ماندن برنامه دشمنان باید با برنامه در میدان حضور داشته باشیم.

وی در ادامه گفت:امروز فرزندان ما اسیر چنگال فضای مجازی شده اند امروز هرکسی که دوستدار انقلاب و نظام هست وباید بدنبال انسجام و همگرایی و همدلی باشیم انسجام و وحدت معجزه می کند همه باید در میدان باشیم  این بر گرفته از وحدت و همدلی است با وحدت استان خروشان می شود

وی گفت: گلستانی باید گلستان را آباد کنتد وهمه باید با انسجام ووحدت در کنار هم باشیم .

در ادامه این آئین  ،تجری مسئول سابق  بسیج رسانه اظهار کرد:انچه که از مسئولیتها ماندگار می شود حساب و کتابهای اخروی است شکر گذار خداوند سبحانم که دوسال خادمی اصحاب رسانه را داشتم و در این مدت تلاش کردم با اسیب شناسی و با برطرف کردن معایب و تقویت نقاط قوت و تعامل سازنده با دیگر سازمانهاو نهاده و برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذرو اجرای طرح توانمند سازی اصحاب رسانه تلاش کردیم تعامل رسانه ای جریان انقلابی را تقویت کنیم

سپس سرهنگ همایونفرمسئول جدید بسیج رسانه استان اظهار کرد: امروز یکی از موئلفه های اعتلای برنامه نظام در حوزه رسانه است نقش افرینی بموقع و بجاست که دارای اثر بخشی باشد و باید برای همه گروههای سنی برنامه داشته باشیم ورسانه های ما باید در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار بگیرند و بسیج رسانه باید پای کار باشد باید انسجام رسانه ای اتفاق بیفتد وسپس گفتمان سازی ایجاد شود.

وی افزود:اتاق هیئت اندیشه ورز بیسج رسانه باید فعالتر شود تا از ظرفیتهای رسانه ای در ابعاد مختلف بهرهمند شویم

در پایان این آئین ازتجری مسئول سابق بسیج رسانه تقدیر و حکم سرهنگ همایونفر به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه استان گلستان تحویل شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۳ ب.ظ

دیدگاه