درنشست هم اندیشی رئیس مرکز بهداشت گرگان با مدیر صندوق بازنشستگی گلستان وخانه مهربازنشستگان گرگان مطرح شد: پیش گیری از بیماری های پیشکسوتان سالمند هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است

کدخبر:۷۰۵۲۲

دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان:پیش گیری از بیماری های سالمندی هزینه نیست.

براری:نگاه به برنامه های آموزشی،بهداشتی و درمانی و اردوهای حین آموزش سالمندان بازنشسته موجب استفاده صحیح از تجارب پیشکسوتان و انتقال آن به نسل جوان است.

البرز گلستان/  هم اندیشی رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان  با مدیرصندوق بازنشسگی کشوری گلستان و خانه مهر گرگان پیرامون حمایت از برنامه های بهداشتی درمانی مرکز گرگان و برنامه های سالمندان در دفتر دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت گرگان برگزار شد.

در این نشست براری مدیر صندوق ضمن تشکر از دکتر زارع بخاطر برگزاری این نشست بازنشستگان را صاحبان تجربه نامید که در جامعه باید از تجارب آنان بهره مند شوند.

وی  خواستارحمایت از برنامه های سالمندی در راستای استفاده از مشاوران مرکز و برگزاری برنامه های آموزشی ویژه در محل خانه مهر گرگان شد.

وی از زحمات دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت گرگان  در راستای حمایت از برنامه های سالمندی و بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

همچنین  مکاری معاون صندوق و گلریز مدیر خانه مهر گرگان و خانم صدیقه عراقی رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی  و دکترحجازی پزشک خانه مهر گرگان پیرامون برنامه های خانه مهر  و استفاده از ظرفیت های مرکز بهداشت گرگان  سخنانی ایراد نمودند.

در این نشست  دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان  گفت :پیشگیری از عوارض بیماری های سالمندی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

وی افزود:سالمندان تکیه گاه نسل امروزه ما هستند و در بحث سالمندی شهرستان و استان ما کمی عقب است.

دکتر زارع در ادامه گفت :ما بر دوش سالمندان نشسته ایم و آینده را می‌بینیم و به آن فکر می‌کنیم.

رئیس مرکز بهداشت گرگان  سپس تصریح کرد:شهر دوستدار سالمند در جلسه فرمانداری مطرح شده و در حال پیگیری میباشد

این مقام بهداشتی گرگان گفت؛این مرکز آمادگی دارد در جهت برنامه های آموزشی ویژه سالمندان در زمینه های بهداشتی،درمانی،مشاوره و روان شناسی و تغذیه سالمندی وآموزش الگو های سالمندان با خانه مهر گرگان همکاری نماید.

در این جلسه دکتر حجازی گفت:دکتر زارع در همه‌جا دارای عملکرد خوبی بوده است و حمایت ایشان از برنامه های سالمندی در سطح شهرستان قابل ستایش هست.

وی افزود انسان سالم محور توسعه است و بهداشت در آن نقش بسزایی دارد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۳ ق.ظ

دیدگاه