همزمان با روز ملی اهداء عضو توسط طالع زاری سرپرست بنیاد شهیدوامورایثارگران گلستان انجام شد: تقدیر از مادری که ۱۳ عضو بدن فرزندش را اهدا کرده بود

کدخبر:۷۰۲۶۸

⭕️ همزمان با روز ملی اهداء عضو

همکار ایثارگر سرکار خانم فاطمه گزمه تقدیر شد

البرز گلستان گزارش ایثار واحد گلستان؛ به مناسبت روز ملی اهدا عضو ( ۳۱ اردیبهشت ماه ) محمدعلی طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از همکار گرانقدر سرکار خانم فاطمه گزمه مادر مرحوم حمید میرزایی به پاس ایثار و اقدام خداپسندانه در اهداء عضو فرزندش تقدیر به عمل آورد.

مهندس طالع زاری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها، امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و آغاز دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر، گفت: برای یک خانواده غم از دست دادن فرزند بسیار سخت است اما شما با این اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه با اهداء عضو فرزند گرانقدرتان کاری کردید که فقط انسان های بزرگ با قلبی بخشنده می توانند انجام دهند .

وی ادامه داد: اهداء عضو معامله با خدای تعالی و کاری ارزشمند است و این ایثار و فداکاری که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) و آموزه های دینی است تا همیشه ماندگار و ابدی است و قطعا در پیشگاه خداوند از اجر و قرب والایی برخوردار است.

در این مراسم ضمن پاسداشت روز ملی اهداء عضو، از ایثارگری و بخشش و ازخودگذشتگی بی بدیل همکار گرانقدر سرکار خانم گزمه مادر معزز مرحوم حمید میرزایی با اهدا لوح تقدیر قدردانی گردید.

مرحوم حمید میرزایی فرزند محمد میرزایی در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۷ پس از مرگ مغزی به علت تصادف، با رضایت خانواده ۱۳ عضو ایشان به بیماران نیازمند اهدا شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹ ب.ظ

دیدگاه