متن اطلاعیه دکتر جرجانی شهردار کردکوی خطاب به مردم شریف گرگان و کردکوی: در موردتصمیم به ادامه خدمت بعنوان شهردارکردکوی

کدخبر:۷۰۱۷۲

بسم الله الرحمن الرحیم

البرز گلستان/ عزیز و شریف شهرهای گرگان و کردکوی
با سلام و بهترین درودها خطاب به شما عزیزان که سرمایه های اصلی و ولی نعمتان همه مسئولان هستید.
همانگونه که مستحضرید چندیست که به لحاظ قانونی اینجانب در آستانه ورود به شورای اسلامی شهر گرگان قرار گرفتم و با توجه به مسئولیت کنونی خویش در شهرداری کردکوی باید تصمیم جدیدی اتخاذ نمایم .
از سویی به جهت لطف بی پایان شهروندان گرامی گرگان که خواستار ورود اینجانب به شورای اسلامی شهر برای سومین دوره پیاپی هستند ، و از سوی دیگر در برابر باران عواطف و محبت‌های بی مانند مردم شریف کردکوی واقع شدم.
اینجانب این موج فراگیر حمایت‌ها در دو شهر گرگان و کردکوی را نشانه بزرگواری و قدرشناسی مردم شریف منطقه می دانم که این خادم کوچک خود را شرمسار کردند و البته شکرگزار خداوند بزرگ هستم و سجده شکر به درگاه باریتعالی می گذارم.
بدون تردید خدمت به این مردم شریف در هر شهر و مکانی از الطاف خفیه الهی بوده که نصیب این بنده کوچک خدا شده و امیدوارم بتوانم با خدمت صادقانه و شبانه روزی در پیشگاه ملت و خداوند متعال سربلند باشم.
ضمن سپاس از مردم شریف گرگان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، همکاران شهرداری و برخی از مسئولان عزیز  این شهر که در هفته های گذشته با لطف خود خواستار حضور مجدد اینجانب در شورای اسلامی شهر گرگان بودند ، اطمینان دارم هم اکنون تمامی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و شهردار محترم از سر اخلاص و امیدوارانه به سوی رشد و توسعه شهر خویش قدم بر می دارند و بر آنم که اگر بار دیگر توفیق اعتماد مردم و جوانان و لطف حضرت حق در راستای خدمتگزاری بهتر نصیب اینجانب شد، این‌بار در جایگاهی دیگر ، پیگیر مطالبات به حق مردم شهر گرگان و بالفعل رساندن خواسته آنها جهت ادامه روند توسعه شهر همانند سالهای قبل باشم.
اینجانب هم اکنون پیرو تاکید مدیران ارشد استان و شهرستان خصوصاً حجت الاسلام حاج آقا شاعری جهت ادامه خدمت در شهر کردکوی و با پیمانی که با اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مردم شریف شهرکردکوی  در جهت توسعه و آبادانی شهر بسته‌ام، با دلی آرام و قلبی سرشار از عشق به این مردم ، در ادامه راه قدم می‌نهم و انشالله با توکل به خدا و حمایت ویژه مسئولان استان بویژه جناب آقای دکتر زنگانه استاندار معزز گلستان ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاران شهرداری بتوانیم روزهای بهتری را برای شهروندان عزیز کردکوی رقم بزنیم. ودر پایان با صدایی رسا اعلام می‌دارم “هستم بر آن عهدی که بستم”.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

با احترام
محمد ابراهیم جرجانی
شهردار کردکوی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۳ ق.ظ

دیدگاه