عملیات بهسازی و ساماندهی آرامستان کردکوی ادامه دارد:دکترابراهیم جرجانی شهردار کردکوی: با ساماندهی و بهسازی آرامستان شهر بایدفضای حزن ‌و ‌اندوه حاکم برآن به حداقل برسد

کدخبر:۷۰۰۲۷

عملیات بهسازی و ساماندهی آرامستان کردکوی ادامه دارد.

البرز گلستان دکترابراهیم جرجانی شهردار کردکوی گفت: آرامستان مرکزی شهر کردکوی با وسعت پنج هزار مترمربع قدمت زیادی دارد و تاکنون به صورت هیئت امنایی اداره میشد.

جرجانی ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود مدیریت واحد آسیب‌های اجتماعی زیادی در محوطه این آرامستان مشاهده شده است.

او افزود: احیا و‌بازسازی، جداره سازی، پاکسازی محوطه، نصب حفاظ، ساخت ۶ چشمه سرویس بهداشتی، ساماندهی غسالخانه، برقراری روشنایی و امنیت از جمله برنامه‌هایی است که شهرداری کردکوی برای این آرامستان در حال انجام می باشد.

جرجانی ادامه داد: محوطه گلزار شهدای این آرامستان هم نیازمند اقداماتی نظیر رنگ آمیزی و به سازی بود که از ابتدای سال جاری شروع شده است.

او گفت: همچنین فضاسازی و مناسب سازی آرامستان محله ولاغوز در دستور کار شهرداری قرار گرفته و پیش‌بینی شده برای هر دو آرامستان یک میلیارد تومان اعتبار لازم است.

دکتر جرجانی گفت:آرامستان ها، نمادی دیگر از جریان زندگی هستند و متولیان ساماندهی چنین مکان‌هایی باید با تدبیر و درایت کاری کرد تا فضای حزن ‌و ‌اندوه حاکم بر قبرستان نیز با ایجاد فضای سبز، شادابی و نشاطی که از این ناحیه ایجاد می‌شود به حداقل برسد؛ به همین خاطر در کنار قبرستان‌ها نیز  فضای سبز ایجاد می‌شود.

جرجانی خاطرنشان کرد: با مساعدت و همراهی شورای شهر  شهروندانی که علاقمند به‌ مشارکت در شاداب‌سازی شهر هستند، می‌توانند ایده‌ها، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در اختیار روابط‌عمومی قرار دهند تا شهرداری نیز با بررسی و مطالعه نظرات مشورتی شهروندان و مصوبه شورای شهر طرح‌هایی را که امکان و قابلیت اجرایی دارند در دستور کار قرار دهد

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۳ ب.ظ

دیدگاه