مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری تبادل غربی رو گذر علی آباد در نیمه شعبان خبرداد

کدخبر:۶۸۵۰۸

البرز گلستان تبادل غربی روگذر علی آباد در گلستان نیمه شعبان بهره برداری می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری تبادل غربی رو گذر علی آباد در نیمه شعبان خبرداد و گفت: این پروژه پس از ۱۰ سال وقفه با پیگیری های مجدانه و حمایت های مقامات ارشد سازمانی و استانی و نمایندگان مردم در مجلس بویژه نماینده مردم شهرستان علی آباد و با اقدام جهادی و سریع پیمانکار و مشاور بومی استان ظرف ۶ماه به انجام رسید.

عادل مصدقی سه شنبه شب در برنامه تلویزیونی در استان از مرکز سیمای گلستان، اعتبار صرف شده برای این بخش از پروژه را ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ساخت پروژه از سال ۹۲ توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان آغاز و بنا به دلایل معارضات اجتماعی آزادسازی زمین و عدم تامین بموقع اعتبارات و مشکلات پیمانکار نیمه تمام رها شده بود.

به گفته وی، در سال ۱۴۰۱ طی تصمیم وزارتخانه ادامه ساخت آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به تبع آن اداره کل، واگذار و بلافاصله با دریافت مجوز برگزاری مناقصه و فراخوان عمومی و انتخاب پیمانکار بومی به نام شرکت شاهوار راه گلستان تکمیل آن ادامه یافت.

مصدقی ادامه داد: با انتخاب پیمانکار طی بازه زمانی ۶ ماهه مراحل خاکریزی، دیواره بتنی، آسفالت، نرده، گاردریل و نیوجرسی پل با سرعت پیش رفت و به مرحله بهره برداری رسید.

این مقام مسوول گلستان با اشاربه اینکه تمام دسترسی در این روگذر برای ورود به داخل شهر علی آباد دیده شده، اظهارداشت: هم استانی ها و مسافران می توانند از روگذر یا قسمت بالا به داخل شهر علی آباد رفته و از زیر روگذر هم ترافیک عبور می کند و چند نقطه هم تابلو مرکز شهر نصب و لوپی در انتهای تقاطع برای ورود به داخل شهر ایجاد و جای نگرانی وجود ندارد.

مصدقی با اشاره به اینکه بازنگری تابلوهای اطلاعاتی روگذر نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: مجوز احداث روشنایی برای ۵ کیلومتر این روگذرهم، دریافت و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

به گفته وی، روشنایی ها در محل دوربرگردانها که نقاط پرتصادف محسوب می شوند احداث می شوند و تا هفته دولت ۱۴۰۲ نیز به بهره برداری خواهد رسید که در کاهش تلفات جاده ای شب بسیار موثر است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۹ ب.ظ

دیدگاه