کارمندان رشوه گیراداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان در تله حفاظت اطلاعات دادگستری استان

کدخبر:۶۸۵۰۳

البرزگلستان باتلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان؛ دستگیری سه تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند .

حیدر آسیابی افزود: این افراد برای ارائه تصویر ِ اسناد قدیمی یک زمین ِ ۲ هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان -که یکی از مناطق گران قیمت این شهر است – ، تقاضای دریافت رشوه کرده بودند .

آسیابی افزود: متهمان زمان دریافت رشوه ۶۰۰ میلیون تومانی ، توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک استان دستگیر شدند.

آسیابی افزود: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین ، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود و متهمان با استفاده از این فرصت ، برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده، درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان فعلا بازداشتند و تحقیقات ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری ( کمربندی)، خیابان دانشجو ، دادگستری کل مراجعه کنند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۷ ق.ظ

دیدگاه