فرمانده انتظامی گلستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راه استان: امروز یکی از معیارهای سنجش فرهنگی جامعه، فرهنگ راهنمایی و رانندگی است

کدخبر:۶۷۶۹۳

فراجا، پیش قدم در مسیر خدمت رسانی به مردم

 

البرزگلستان گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سعید دادگر” در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راه استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز، اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی با خون پاک شهیدان تامین و حفظ شده است.

وی افزود: نا آرامی های اخیر نشان داد دشمنان همواره در کمین نشسته اند تا کشورمان  را دچار مشکلات کرده و به اهداف پلید خود دست یابند لذا در این شرایط باید نسل جوان را از نیت شوم بیگانگان آگاه کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان، با اشاره به بصیرت بالای مردم گفت: بنا به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) استکبار جهانی برنامه دقیقی در این جنگ ترکیبی برای ناامنی در ایران طراحی کرد لیکن محاسبات آن ها در مورد مردم ایران اشتباه بود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه همیشه حق بر باطل پیروز است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان در قضایای اخیر، خسته کردن نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بود غافل از اینکه این نیروها سربازانی جان بر کف هستند که هستی خود را فدای آرامش و امنیت مردم و انقلاب می کنند.

سردار دادگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت های محیطی برای تامین نظم و امنیت، تصریح کرد: امروز یکی از معیارهای سنجش فرهنگی جامعه، فرهنگ راهنمایی و رانندگی است.

وی گفت: در سالیان اخیر انسان از پیاده محوری به خودرو محوری تغییر یافته که برای این منظور باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه علت بیش از ۷۰ درصد از تصادفات رانندگی عامل انسانی بوده و بیش از ۵۰ درصد از کشته شدکان حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران می باشد، افزود: ضرورت دارد در این خصوص با همکاری دستگاه های متولی خصوصا سازمان های فرهنگی، اقدامات زیربنایی و اصولی انجام شود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲ ق.ظ

دیدگاه