با حضور امام جمعه ومدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی انجام شد: اقامه نماز و گفتمان نمازی با رویکرد جهاد تبیین با دانش آموزان در یکی از مدارس روستایی شهرستان

کدخبر:۶۶۸۴۳
با حضور امام جمعه شهرستان کردکوی:
اقامه نماز ظهر و عصر و گفتمان نمازی با رویکرد جهاد تبیین در دبیرستان آیت الله طالقانی مهترکلاته برگزارشد
البرز گلستان / با حضور شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی ،ذبیح الله لیاقتی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی،روشناسان کارشناس قرآن ،عترت ونماز اقامه نماز ظهر و عصر وگفتمان نمازی با رویکرد جهاد تبیین در دبیرستان آیت الله طالقانی مهترکلاته برگزارشد.
🔹شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به احادیث و روایات گفت:حضرت امام جعفر صادق (ع)از۷گناه کبیره یادنمودند که آثاروضعی در زندگی اجتماعی و فردی انسانها داردکه شما با ورود به سن بلوغ باید دررعایت آن کوشا باشید.
🔹وی در ادامه افزود:عاق والدین،شرک به خداوند،خوردن مال یتیم،دوری از فرمان الهی درخصوص جهاد فی سبیل الله ،ربا خواری ،کشتن کسی که خداوند حرام نموده است،ترک واجبات که ازاین موارد هرکس ترک نماز نماید بعنوان شرک به خداوند محسوب می شود.
🔹شیخی گفت: در راس تمام این امور اهمیت به نماز بیشتر است و کسی که رعایت همه واجبات را بنماید اما به نماز اهمیت ندهد مثل این است که کاری انجام نداده است و بدون عبادت قبول درگاه الهی نمی گردد.
🔹شیخی اظهار کرد:کر که به معلمش احترام بیشتری بنماید خداوند در امورزندگی گشایش بیشتری برایش ایجاد می نماید.
درانتها مدیر آموزش و پرورش و همراهان از دبستان شهید فرزانه مهترکلاته بازدید بعمل  آمد،

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

دیدگاه