امضا تفاهنامه بین شهرداری گرگان و اداره کل منابع طبیعی استان گلستان در موردنحوه مدیریت دو پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران

کدخبر:۶۵۷۹۶

البرز گلستان /شهردار گرگان از امضای پیش نویس تفاهمنامه همکاری با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی پس از امضای این تفاهمنامه همکاری اظهار داشت: ارائه خدمات رفاهی در دو پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران از سوی شهرداری گرگان مطالبه و خواسته بحق شهروندان گرگانی بود که امروز نشستی با مدیرکل منابع طبیعی داشتیم و در این جلسه پیش نویس قرارداد همکاری به امضا رسید.

 

به گفته مهندس سیدالنگی، امضای تفاهمنامه نهایی پس از تصویب در شورای اسلامی شهر گرگان انجام خواهد شد.

 

وی تقارن زمانی امضای این تفاهمنامه با ایام سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و ورود ایشان به شهر گرگان را به فال نیک گرفت.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان نیز پس از امضای این تفاهمنامه اظهار داشت: طی سال های اخیر مذاکرات و نشست های متعددی با مسئولان شهرداری گرگان در خصوص نحوه مدیریت دو پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران داشته ایم.

 

دکتر حمید سلامتی ادامه داد: بر همین اساس، کتابچه طرح این دو پارک (النگدره و ناهارخوران) تدوین و نهایی شد و در کمیته فنی استان و شورای عالی جنگل های کشور به تصویب رسید.

 

سلامتی افزود: با انعقاد این قرارداد، شهرداری گرگان می تواند در راستای اجرای پروژه های متعدد که در کتابچه پیش بینی شده است اقدامات خود را پیش ببرد که مطمئناً موجب رفاه حال مردم به ویژه شهروندان شریف گرگانی خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۳ ب.ظ

دیدگاه