سیدالنگی شهردار گرگان در آیین گلباران قدمگاه امام حسن عسکری (ع): امیدواریم با ظهور امام زمان (عج)، پرچم اسلام در دنیا برافراشته شود

کد خبر:۶۵۷۲۵

هفته فرهنگی گرگان با گلباران قدمگاه امام حسن عسکری (ع) آغاز شد

البرزگلستان /همزمان با فرا رسیدن سوم ربیع الثانی و سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان، برنامه های هفته فرهنگی شهر گرگان آغاز شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، شهردار گرگان در آیین گلباران قدمگاه امام حسن عسکری (ع) گفت: شهر گرگان مفتخر است در سالهای اخیر سالروز ورود ابوالمهدی (عج) امام حسن عسکری (ع) را که طبق روایات مستند و تایید آیات عظام با میل و رغبت خود به این شهر تشریف آوردند را گرامی بدارد.

سید محمدرضا سیدالنگی با اشاره به نامگذاری شهر گرگان به «شهر انتظار» اظهار داشت: امیدواریم با ظهور هر چه سریع‌تر امام زمان (عج)، پرچم اسلام در دنیا برافراشته شود.

مهندس سیدالنگی همچنین از همراهی و مشارکت تمامی دستگاه های فرهنگی، اداری، انتظامی و امنیتی برای برپایی این مراسم باشکوه تشکر و قدردانی کرد.

هفته فرهنگی گرگان، رویداد استانی می شود

در ادامه حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: حضور نورانی امام حسن عسکری (ع) به شهر گرگان در کشور بی نظیر است زیرا آن امام معصوم با میل خودشان در جمع شیعیان شهر گرگان حضور یافتند.

 

دکتر طاهری در ادامه خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر گرگان سوم ربیع الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به شهر گرگان تا هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت این امام همام را هفته فرهنگی شهر گرگان نامگذاری کرده که انشاءالله با مصوبه جدید استانی این ایام به هفته فرهنگی در استان گلستان مبدل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل دبیرخانه هفته فرهنگی شهر گرگان شاهد برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تصمیمات ماندگاری همچون ثبت این روز در تقویم ملی کشور با همکاری و همت نمایندگان مجلس باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: با برنامه ریزی مسئولان انشاءالله در آینده مسیر قدمگاه امام حسن عسکری (ع) تا امامزاده عبدالله (ع) گرگان را با نصب المان ها و یادمان های مختلف به عنوان مسیر حرم تا حرم معرفی خواهیم کرد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

دیدگاه