وزیری مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان گلستان:حفظ و ترویج روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به‌وضوح دیده می‌شود

کدخبر:۵۲۴۲۷

البرز گلستان/ اسرافیل وزیری با حضور حاجی مشهدی مدیرکل بازرسی استان گلستان در دیدار با پدر معظم قاضی شهید ابراهیم کریمی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و یاران حضرت امام(ره) و هفته قوه قضائیه گفت: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.

وزیری بابیان اینکه شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و تبعیت از رهبری آموختند افزود:، حفظ و ترویج روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به‌وضوح دیده می‌شود. این شهدا بودند که با نثار خون خود اجازه ندادند راه امام و انقلاب کم‌رنگ شود و امروزه هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را از مسیرش منحرف نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران، محور قرار دادن مشی شهدا و ایثارگران برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

مدیرکل بنیاد گلستان در پایان بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس می‌باشند و تجلیل از این بزرگواران و دیدار با آنان، ازجمله وظایف مهم مدیران و مسئولین می‌باشد و این مهم می‌بایست به‌عنوان یک فرهنگ در بین مسئولان نهادینه شود.

شهید ابراهیم کریمی قاضی گلستانی بود که ۲۷در تاریخ خرداد سال ۱۳۸۷ در شهر سراوان توسط افراد مسلح ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل آمد. قاضی کریمی هنگام شهادت معاون قضایی دادگستری سراوان و رئیس شعبه ۱۰۱ جنایی دادگاه بود.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۹ ب.ظ

دیدگاه