دکتر زنگانه استاندار گلستان در دیدار با خانواده شهید کیخا:مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و فداکاری هستند

کدخبر:۶۱۸۸۰

البرز گلستان/

دکتر زنگانه استاندار گلستان  به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با خانواده معظم شهیدان علی اکبر و عزت الله کیخا ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)، گفت: خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت و سرلوحه همه امور قرار گیرد،همچنان که این امر یکی از اهداف مهم دولت است.

وی افزود: مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و فداکاری هستند و ما خوشحالیم که در روز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) توانستیم در محضر این خانواده معظم شهیدان سرافراز باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این دیدار با اشاره به توفیق بزرگ خدمت به جامعه ایثارگری گفت: جایگاه شهدا در نزد خداوند ویژه است و توفیق خدمت به خانواده معزز شهدا و علی الخصوص شهید این بیت که از همکاران گرامی ما در ابتدا تأسیس این نهاد مقدس بوده، ویژه محسوب می‌شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهم وظایف بنیاد و دستگاه‌های اجرایی است وزنده نگه‌داشتن این فرهنگ یکی از راه‌های تکریم خانواده‌های شهداست.

دانش آموز شهید علی اکبر کیخا در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در عملیات بیت المقدس در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل گشت و پیکر مطهرش در گلزار شهدای امامزاده هارون علیه السلام الازمن به خاک سپرده شد.

شهید عزت الله کیخا در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۴۰ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

شهید عزت‌الله کیخا از هنرمندان نقاش و خوشنویس شهرستان و از همکاران واحد فرهنگی بنیاد شهرستان علی آباد کتول بود.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

دیدگاه