حسن زاده سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد : کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت کالاها با درج قیمت تولیدکننده

کدخبر:۶۰۵۶۳

البرزگلستان/سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :
کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت کالاها با درج قیمت تولیدکننده
سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان گلستان گفت : درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها باعث کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت ها شده است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان گلستان که با حضور اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی مرکز استان گلستان در محل سالن جلسات اتاق اصناف مرکز استان گلستان برگزار گردید ، گفت : یکی از طرح های مهم وزارت صنعت ، معدن و تجارت که در سه ماهه پایانی سال گذشته اجرایی شد ، طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها بود که با گروه‌بندی‌های مختلف به تدریج آغاز شد .
وی گفت : از ابتدای اردیبهشت‌ ماه امسال تمامی کالاهای تولیدی که قابلیت بسته‌بندی دارند مشمول درج قیمت تولید کننده و مصرف‌کننده خواهند بود و واحدهای تولیدی مکلفند بر روی کالاهای تولیدی خود قیمت نهایی تولید و قیمت مصرف کننده را درج نمایند .
وی ادامه داد : تمامی تیم‌های نظارتی، از طریق بازدیدهای میدانی و سرزده از واحدهای تولیدی ، انبارها ، اصناف و مراکز توزیع را با جدیت رصد می‌کنند و با متخلفان برخورد خواهد شد.
سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود : درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها باعث کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت ها شده است .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۲ ب.ظ

دیدگاه