تبریک وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران

کدخبر:۵۹۳۰۸

البرز گلستان/

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با صدور پیامی مبعث رسول اکرم (ص) را به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک مدیرکل بنیاد گلستان به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)
به گزارش ایثار واحد گلستان، متن پیام اسرافیل وزیری به شرح ذیل است:
بسمه‌تعالی
با سلام و درود به پیامبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت محمد مصطفی (ص) و امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص)، روز بزرگی برای تاریخ و بشریت است. واقعه بعثت، جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ مسلمانان دارد. بعثت در حقیقت، نقطه آغازین اسلام است. دین اسلام که در سال‌های نخستین خود با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد، بعدها در سراسر جهان انتشار یافت و دل‌های فراوان را به‌سوی خود جذب کرد. بعثت رسول خدا (ص)، حکایت پایان‌یافته‌ای نیست. حکایت امروز و فردای ماست. همه انسان‌های دیروز و امروز و فردا مخاطب اویند که فرمود: «قو لوا لا اله الا الله تفلحوا» آری! رستگاری، نتیجه حتمی توحید است.
سلام بر پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که بعثتش آغاز و جلوهای زیبا از حکومت صالحان و بشارت مظلومان وحق پرستان شد.
اینجانب فرارسیدن ۲۷ رجب عید سعید مبعث را به آحاد مختلف مردم شریف استان گلستان علی الخصوص خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۵ ب.ظ

دیدگاه