سفر رئیس جمهور رئیسی به گلستان در روزهای پایانی سال و انتظارات مردم استان از رئیس جمهور

کد خبر:۲۹۲۸۶

البرزگلستان/ حضور  ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در زمانی که به پایان سال نزدیک می شویم به استان گلستان صورت می گیرد که مردم گلستان یقینا در آخر سال بدنبال گرفتن عیدی از رئیس جمهور می باشند

دکتر رئیسی در سخنان خود در شیراز گفت: ما نمی خواهیم به مردم وعده‌ای بدهیم که عملیاتی نشود، بلکه وعده ها به مردم باید عملی شود.

و یقینا همین شعار در استان سرسبز گلستان که سرشار از مشکلات ریز و درشت می باشد نیز تحقق پیدا می کند.

ضمن آنکه دراین مدت دکتر زنگانه  در خیلی از محورهای نمره قبولی گرفته و مدیران سیاسی استان واکثر فرمانداران تعویض شده اند  ولی عدم آشنایی بعضی از فرمانداران به مشکلات منطقه می تواند برای استاندار گلستان در این سفر و آیتده گره ای درست کند.

هرچند قضیه خلیج گرگان و مشکل آب و ایجاد سدها و منطقه آزاد اینچه برون و پتروشیمی و طرحهای نیمه تمام  و حمایت از تولیدکنندگان و اشتغال و مسکن جوانان می باشد که در این سفر کوتاه شاید جای حل برای همه آنان نباشد

ولی بعضی از مسائل می باشدکه می شود دراین فرصت کوتاه حل گردد .

به هر حال امید است باتصویب و اجرای بعضی از مصوبات سفر خبرهای خوشی در راستای توسعه و پیشرفت استان برای مردم به همراه داشته باشد.

هرچند گلستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه گذاری اقتصادی و کشاورزی است ولی همه مردم  ان شالله با مصوبات این سفرباید دست در دست هم بدهند  ودر احرای آن در استان استاندار گلستان رایاری کنند. تابااستفاده از دانش بومی استان  آنرا درکلستان توسعه دهیم.

هرچندآیت الله رئیسی ودیگر اعضای هیات دولت در سفر به استان ها همواره اعلام کرده اند که هدف اصلی از این سفرها آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیرانِ مناطق و به ویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است تا بتوان بر اساس اطلاعات و آمارهای دقیق در هر منطقه برای ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم و کمک به فقرا و محرومان گام های موثری برداشت. آن شالله در سفر با گلستان مصوبات خوبی را به تصویب برسانند بعضی از مشکلات برای حل آن در آینده شناسایی  شودتا گوشه ای از مشکلات مردم این استان حل شود.

آیقینا در پایان سفر خبرهای خوشی برای استان خواهد بود  و رئیس  جمهور عیدی خوبی به مردم گلستان بدهد

 

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۷ ق.ظ

دیدگاه