حجت الاسلام محمودی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی: بیش از ۷۰۰ برنامه مختلف برای دهه فجر درشهرستان اجرا می شود

کدخبر:۵۸۵۴۲

البرز گلستان/«حجت الاسلام غلامحسین محمودی » در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: دشمنان با ۴ حربه تحمیل، تهدید، تحریم و تخریب کاری از پیش نبردند؛ ولی با تخریب که از همه مهمتر است می خواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و بگویند که کاری در طول این انقلاب نشده است.

به گفته وی؛ اقدامات انقلاب در عمران و آبادانی، رشد تعالی و فناوری، تولید علم، پیشرفت و توسعه در دنیا نمونه و الگو است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی بیان دستاوردهای نظام برای مردم را ضروری دانست و گفت: بازگو کردن این خدمات در ایجاد نشاط و امیدآفرینی برای مردم خیلی موثر است.

وی افزود: وظیفه داریم با بهره گیری از حربه و ابزارهای مختلف از جمله توان رسانه ای خدمات نظام را به بهترین نحو و زبان گویا به اطلاع مردم برسانیم.

به گفته وی؛ ضروری است با آگاهی افزایی جوانان و نوجوانان و پاسخگویی به سوالات و شبهات آنان، نقشه های دشمنان را در فریب دادن این قشر خنثی کنیم.

حجت الاسلام محمودی با اعلام اینکه بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی، خدماتی، تبلیغی، ورزشی و گفتمانی برای دهه فجر تهیه شده است، ابراز کرد: برگزاری جشن مردمی ۱۰ شب ۱۰ مسجد، برنامه جهاد تبیین در مساجد، مدارس و دانشگاه ها، بصیرت افزایی و بیان دستاوردهای انقلاب، ویزیت رایگان در محلات کم برخوردار، اهداء خون توسط کارکنان ادارات و نهادها، آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی، جلسات بحث جمعیت و فرزندآوری، جشن پیروزی انقلاب در ۵۰ مسجد فعال، محافل انس با قرآن کریم، تجلیل از بانوان نخبه و تاثیرگذار، مسابقات اذان، تجلیل از خانواده شهدا، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از جمله مهمترین این برنامه ها است.

وی ادامه داد: ۱۵۰ جلد از کتاب «صعود چهل ساله» و کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب»  در اختیار مسئولان دستگاه های اجرایی و چهره های تاثیر گذار قرار داده شده است.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۹ ق.ظ

دیدگاه