صمد قربان نژاد مجری طرح پنجمین جشنواره ستاره های صحنه :جشنواره پنجم در ۴ بخش مجریان، استندآپ، تقلید صدا، خوانندگان و بخش شهید سلیمانی اجرا می شود.

کدخبر:۵۸۰۳۵

البرزگلستان/دبیر پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه  اظهار کرد: دوره های سوّم و چهارم این جشنواره در کرمان برگزار شد و خوشحالیم که دبیرخانه دائمی این جشنواره به شهرستان رفسنجان اعطا شد.

صمد قربان نژاد افزود: این جشنواره امسال در ۴ بخش مجریان صحنه، استندآپ کمدی، تقلید صدا و خوانندگان صحنه برگزار می شود و همه این بخش ها بخش مردمی هم دارد و در بخش مجریان علاوه بر بخش مردمی بخش شهید سلیمانی را اجرا می کند.

وی در مورد فلسفه وجودی دبیرخانه دائمی جشنواره بیان کرد: این جشنواره وقتی در یک شهرستانی ایجاد می شود اهداف استراتژیک بلند مدت را دنبال می کند لذا در رفسنجان قادر است تا سال ۱۴۰۴ در راستای اهداف این شهرستان فعالیت های آموزشی، تولید آموزش و پژوهش را داشته باشیم.

قربانژاد ادامه داد: از هفته آینده کار استعداد یابی را در دو بخش رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و بالای ۱۳ سال ِ هنرمندان در رشته های بازیگری،استندآپ کمدی، مجری گری آغاز خواهیم کرد و پس از ورود آن ها به آکادمی به سمتی پیش خواهیم رفت که که تولید اثر داشته باشیم.

وی در نهایت کار جشنواره را پس از انتخاب استعدادها و پرورش آنها، تولید اثر و اجرای آن ها در پارک ها و محله های کم برخوردار عنوان کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش آموزشی و رقابتی اجرا می شود.

قرار است این جشنواره با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر، مجتمع مس سرچشمه و باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، دانشگاه ولیعصر و نهادهای دیگر کار خود را آغاز کند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۴ ق.ظ

دیدگاه