آیین تکریم دکتر کمانگری ومعارفه دکتر حسینی بعنوان مدیر کل جدید بیمه سلامت استان گلستان برگزارشد

کد خبر:۵۶۷۳۰

به گزارش البرز گلستان آیین تکریم  دکتر کمانگری و معارفه دکتر حسینی بعنوان مدیر کل جدید بیمه سلامت استان گلستان در سالن اجتماعات بیمارستان ۵آدر گرگان با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار شد.

در این نشست دکتر کمانکری مدیر کل سابق  بیمه سلامت گفت:تعداد موسسات طرف قرداد از ۹۴۹ موسسه سال ۹۸به ۹۷۹ موسسه رسیده است.

وی افزود:از اهم اقدامات پیکر بندی همه موسسات طرف قرداد جهت اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی وجمعیت کل بیمه شدگان تحت پوشش در سال ۱۴۰۰به یک میلیون و ۱۵۸ و سیصد نفر رسیده وتعداد ۱۷۸۸ نفر بیمه شده خاص داریم که اکثر از بینه شدگان ام اس است که بصورت رایگان بیمه هستند.

وی گفت در طرح همپوشانی تا سال ۱۴۰۰ به ۱۹۷۳۲ نفر شناسایی  و انجام شد و در طرح تمدید بیمه نامه بصورت غیر حضوری  ازرتبه ۲۹ به کسب رتبه ششم کشوری رسیده ایم.

وی افزود بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان هزینه بیماران کرونی ونزدیک ۳۹ میلیارد تومان هزینه دارویی رند سیویر توسط بیمه سلامت استان پرداخت شد.

در ادامه دکتر رنجبران معاون بیمه سلامت کشور گفت:تثبیت مدیریت را می توان در بیمه سلامت مشاهده کرد و در سلزمان ۴۲ میلیون بیمه شده و بالغ بر ۴۰ هزار موسسه با ما همکاری دارند.

وی افزود:الان پرداخت ها به موسسات به روز شده ودر بحث نسخه نویسی و پیچی الکترونیکی بدنبال دولت الکترونیک  و پرونده الکترونیک سلامت هستم.

دکتر رنجبران در خاتمه گفت: گلستان وضعیت مناسبی دارد.

در ادامه شهربانو برهانی مدیر کل اجتماعی استانداری اظهار کرد: تودیع عزتمند اهمیت یک سازمان را می رساند و اقدامات خوبی در استان انجام شده است واجرای نظام الکترونیکی بیمه سلامت یکی بزرگترین اقدامات نظام سلامت بوده.

وی افزود:پزشک خانواده تحول عظیمی در جامعه ایجاد کرده است و امیدواریم در آینده این نظام  تحولات مهم دیگری را در دست اجرا دارد.

در ادامه دکتر حسینی مدیر کل جدید بیمه سلامت گلستان گفت:هنوز در استان کسانی هستند بیمه نشده داریم و چک لاوصول بیماران در بیمارستان وجود دارد.

وی افزود:مردم را باید آگاهی بدهیم به مردم و لذت و شیرینی بیمه سلامت را به‌ مردم بچشند.

دکتر حسینی در ادامه گفت:نیاز به اصلاح نظام  پرداخت داریم و باز تعریف نداریم  و صفر تا صد هزینه بیماران را به بیمارستان‌ها واگذار کنیم و توسعه کمی و کیفی را در دستور کار داشته باشیم و سامانه شهروندی را به مردم باید بشناسیم  و نیاز به اطلاع رسانی داریم .

وی سپس تصریح کرد:ظرفیت ها در کشور فراهم شده و ما باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم و نیاز به تعامل داریم و انتقادها را پذیرا باشیم

وی گفت: ما در بیمه سلامت نیاز به پرسنل شاداب داریم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه