وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان: هدف از دیدار با خانواده شهدا  ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا  است.

کدخبر؛۵۶۷۲۰

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه فرماندار شهرستان بندرگز در دیدار با خانواده معظم شهیدان هادی و رمضانعلی بائیان و همزه علی ربانی به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: هدف از دیدار با خانواده شهدا  ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا  است.
وی افزود: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و رضایت این قشر معزز اولویت بنیاد است.
وی تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز هم خانواده‌های آن بزرگ‌مردان ، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
وزیری بابیان اینکه شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و تبعیت از رهبری آموختند افزود: حفظ و ترویج روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به‌وضوح دیده می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شمع محفل پرفروغ انقلاب‌ و دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند.
وی یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های ارزشمند انقلاب اسلامی را، محور قرار دادن مشی شهدا و ایثارگران برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی دانست و افزود: مردم ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری جامعه ایثارگری هستند و نشانه این ارادت و قدردانی نیز تبلور ایثار اجتماعی است که همه روزه شاهد آن هستیم.
شهید رمضانعلی «مهرداد» بائیان جزی، در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۴۵ در شهرستان بندر گز دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱ آبان ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان  به درجه رفیع شهادت نائل گشت..
شهید هادی بائیان جزی، در تاریخ ۱۴ شهریور۱۳۴۶ در شهرستان بندر گز دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی مریوان  به درجه رفیع شهادت نائل گشت..
شهید حمزه علی ربانی در تاریخ ۲۴مرداد ۱۳۳۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۴دی ۱۳۶۴در عملیات والفجر ۸در منطقه  عملیاتی ام الرصاص بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی نائل و در تاریخ۱۶بهمن ۱۳۸۹به دلیل اثرات ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه