وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان: شهدا با ایثار و فداکاری انقلاب اسلامی را به اوج سربلندی و افتخار رساندند

کدخبر:۵۵۷۱۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه ظلم ستیزی و تبعیت از ولایت بزرگترین درس مکتب شهدا است، گفت: شهدا با ایثار و فداکاری انقلاب اسلامی را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با نثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.

به گزارش البرز گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در دیدار با خانواده معظم شهید گلدی محمد پقه و جانباز معزز مصطفی پقه بیان کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون شهدا است و همه افراد از مردم تا مسئولان موظفند قدردان این رشادت‌ها باشند.
وی ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین کردند.
این مقام مسئول گفت: در عرصه‌های مختلف اجتماعی هر زمان‌که از این‌آرمان‌ها دور شده‌ایم، شاهد بودیم که مسائل، مصائب و مشکلات عدیده‌ای برای جامعه و اقشار مختلف به‌وجودآمده است.
وزیری تاکید کرد: این آرمان‌های شهدا است که باعث بقا وتداوم نظام اسلامی شده و تا زمانی‌که این آرمان‌ها در جامعه جاری و ساری باشند دشمن نمی‌تواندکوچکترین آسیبی به‌کشور بزند.

جانباز شهید گلدی محمد پقه در تاریخ ۱ خرداد ماه ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۳ مهرماه ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی سردشت به درجه جانبازی نائل شده و در سال گذشته بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
جانباز معزز مصطفی پقه در تاریخ ۱ شهریور ماه ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۴ تیرماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی سومار به درجه جانبازی نائل گشت.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۱ ق.ظ

دیدگاه