احداث کلینک دیابت درشهرستان گرگان و تقبل بخشی از هزینه ها توسط یکی از شرکت های خیرین سلامت

به گزارش گروه بهداشت ودرمان پایگاه خبری البرز گلستان سومین جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان گرگان امروز در بیمارستان ۵آذر شهرستان گرگان با حضور بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان ودکتر امین روان رئیس هئیت مدیره خیرین استان دکتر سمنانی رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان گرگان و ودکتر حاج محمدی و دکتر زارع از مدیران بیمارستان ۵آذر گرگان در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار گردید .
در این جلسه ابتدادکتر امین روان رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین استان گلستان ضمن بیان مصوبات قبلی که مصوب گردیده بود است که مکانی که توسط خیرین احداث گردید و اگر تابلوی ندارد و یا کنده شده است مجدداُ تابلوی نام آن خیرسلامت در همان محل نصب گردد خوشبختانه در سطح شهرستان گرگان دو مورد بوده است که این امر انجام شد ضمن اینکه خیرین در امر سلامت اعلام نموده بودند که نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی براساس اولویت سنجی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گیری می شود انجام گردد.
وی در خاتمه اعلام نمود که طبقه سوم پروژه احداث مجتمع بهداشتی درمانی الغدیر گرگان نیز در احداث می باشد
سپس دکتر سمنانی رئیس شورای خیرین شهرستان گرگان ضمن تشکر از خیرین سلامت و مدیران بیمارستان ۵آذر بیان نمود که : یکی از موانع مشکلات در زمینه خیرین سلامت موازی کاری می باشد که این عمل باعث کند شدن وعدم پیشرفت کار می شود که این باید به مراکزکه در این زمینه فعایت می نمایند اطلاع رسانی کردد تا همه از یک مجرای خیرین سلامت حرکت و فعالیت نمایند .
دکتر سمنانی سپس اعلام نمود که : برابر اعلام پزشکان خیر در سطح شهرستان گرگان که اعلام نموده اند که برا ساس بعضی روزههای اعلام شده از بیمارانی که ویزیت می نمایند برگهای هزینه بیمه راتحویل نمایند تا از یک مجرا جهت دریافت وجه آن اقدام و به حساب خیرین سلامت واریز گردد.
رئیس شورای خیرین همچنین اعلام نموده که با تماس با یکی از مسئولین کشوری مقرر شده است در صورت تامین فضا در سطح شهرستان گرگان یکی از شرکت های داروئی که انسولین تولید می کنند اعلام آمادگی نموده است کلینک دیابت رادر سطح شهرستان گرگان احداث و تا مبلغ یک میلیاردتومان هزینه نقدی و کمک هزینه پرسنلی و مبلغی را نیز سالیانه تقبل نمایند.

همچنین در این جلسه بزرگمهرمدیرعامل خیرین سلامت استان گلستان ضمن بیان اهمیت مجمع خیرین سلامت در پیشرفت امور بهداشتی و در مانی گزارشی از خوابگاه مرحوم رحیمی نژاددرگرگان را که وقف خوابگاه دانشجویی نموده است بیان نمود ودرجلسه طی تماسی با معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد بعد از طی مراحل قانونی امسال ازمهر ماه از این خوابگاه دانشجویی استفاده گردد.
همچنین خانم دکتر مبشری عضو شورای خیرین شهرستان گرگان در مورد احداث مرکزنازائی خیری در صورت موافقت و صدور مجوزاز سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اقدام نماید این مرکز نازائی با کمک یکی ازخیرین وپزشکان ذیربط قابل بهره برداری خواهد بود.
همچنین حاج آقا نوری یکی از خیرین احداث پروژ مجتمع بهداشتی درمانی الغدیر گزارشی از پیشرفت کار و رفع موانع را ایراد نمودند.
همچنین در این جلسه دکتر حاج محمدی رئیس بیمارستان و دکتر زارع مدیر بیمارستان ۵آذر گرگان گزارشی از بیمارستان ۵آذر گرگان با توجه به بیش از ۸۰سال قدمت تاریخی دارد و دارا بودن۴۰۰ تخت درمانی کمبود های بخش های درمانی و فیزیکی و فرهنگی را به اطلاع شورای خیرین رساندند که مقرر شد براساس اولویت بندی از طریق شورای خیرین مساعدت گردد.
همچنین در این جلسه مدیر انجمن حمایت از بیماران سرطانی گرگان گزارشی از کارهای انجام شده برای بیماران لاعلاج سرطانی را به اطلاع شورای خیرین سلامت رساندند ضمن اینکه مصوب شد که فصلنامه شورای خیرین سلامت شهرستان گرگان در اوّلین فرصت انتشار یابد.

IMG_5124IMG_5119

IMG_5113IMG_5119

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۴ ب.ظ

دیدگاه