سید حمیدحسینی سرمایه گذارپروژه میدان بارغرب استان گلستان :احداث این میدان بار موجب اشتغال ۳۰۰ نفر مستقیم و بیش از ۱۰۰۰نفرغیر مستقیم می شود

کدخبر:۵۱۹۰۲

به گزارش البرز گلستان گروه اقتصاد آئین کلنگ زنی میدان بار غرب استان گلستان در شهرستان کردکوی با حضور حق شناس استاندار گلستان قدمنان فرماندار کردکوی و مدیران استانی و شهرستان و مردم غرب استان در محل احداث پروژ برگزار شد.
سید حمید حسینی سرمایه گذار این طرح اقتصادی در مصاحبه با خبر نگار ما گفت :پروژه ای که امروز با حضور استاندار محترم و هیئت همراه کلنگ زنی شد دارای مساحت ۲۵ هزار مترمربع است که شامل ۸۰ غرفه می‌شود و مبلغ سرمایه گذاری آن ۸۰ ملیارد تومان میباشد.
وی اففزود:در بحث اشتغال زایی این پروژه می‌توان به اشتغال ۳۰۰ نفر مستقیم و بیش از ۱۰۰۰نفرغیر مستقیم اشاره کرد.
حسینی سپس متذکرشد: ساخت این پروژه در زمان حدودی یکسال تا یکسال و نیم طول می‌کشد که در آن ۲۷ هزار تا ۳۰ هزار نیروی انسانی به کار برده خواهد شد.
این سرمایه گذار  گفت:الحمدلله این پروژه بسیار خوبی خواهد بود که منشا خیر و برکت برای باغداران غرب استان گلستان است و حتی شهرهای شرقی مازندران را هم می‌تواند پوشش بدهدوامیدواریم روزی برسد که اینجا را افتتاح کنیم و کشاورزان عزیز کل محصولات کشاورزی خود را در این جا به فروش برساند.
سید حمید حسینی در ادامه تصریح کرد: مناطق غرب گلستان ۱۰ هزار هکتار باغات دارد که این باغات ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تن محصول می‌دهند که اگر متوسط مبلغ هر کیلو میوه و محصول را ۱۰ هزارتومان حساب کنیم؛ هر ساله ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان تراکنش مالی ایجاد می‌کند که این مقدار فقط شامل محصولات کشاورزی استان گلستان می‌شود.
وی همچنین تاکید کرد:در فصول های دیگر هم کشاورزان از شهر های دیگر هم می‌توانند بار بیاورند و به فروش برسانند که این تراکنش ها برای بانک ها بسیار خوب می‌شوند وضع کشاورزان بسیار بهتر از این خواهد شد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۰ ب.ظ

دیدگاه