سیم بانان مخابرات منطقه گلستان به مناسبت روز جهانی سیم بان تقدیرشدند

کدخبر:۵۰۹۸۷
تقدیر از سیم بانان مخابرات منطقه گلستان به مناسبت روز جهانی سیم بان / در روز جهانی سیم بان ، از سیم بانان مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد.
به گزارش البرز گلستان گروه علمی/ اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با حضور درسطح شهرستان گرگان ، از سیم بانان مشغول فعالیت تجلیل وبا هدیه ای از زحمات آنان قدردانی کرد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان که در حاشیه این دیدارها سخن می گفت : ضمن تبریک روز سیمبان به تمامی فعالان این بخش افزود: تلاش در جهت رفع خرابی و برقراری ارتباط مخابراتی از فرآیندهای بسیار مهم است که رضایت مشتریان را در پی دارد و می بایست با دقت فراوان و در اسرع وقت صورت گیرد.
وی با تقدیر از زحمات سیم بانان مخابرات منطقه گلستان ، کسب رضایت مشتریان را تا حد زیادی به فعالیت آنها وابسته دانست و گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در خصوص کاهش زمان رفع خرابی وبرقراری ارتباط تلفن مشترکان ، امیدواریم با تعهدی که در سیم بانان مخابرات استان دیده می شود رفع خرابی ها در کوتاهترین زمان انجام شود.
دکتر غلامعلی شهمرادی رضایت مشترکان را اولویت مهم مخابرات منطقه گلستان دانست و قدردانی از کارکنان دست اندرکار در جلب رضایت مشتریان را مهم ارزیابی کرد وافزود: نتیجه فعالیتهای کارکنان به طور قطع به مجموعه مخابرات منطقه برخواهد گشت و موجب توسعه بیش از پیش صنعت مخابرات و افزایش کیفیت شبکه و بروزرسانی محصولات وسرویسهای مخابراتی می شود.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۲ ق.ظ

دیدگاه