افتتاح اولین مرکزفروش شرکت تراکتورسازی ایران درغرب گلستان(کردکوی) باحضورمدیران استانی،شهرستانی و کشاورزان

کد خبر:۴۸۲۵۰

به گزارش البرز گلستان مریم برزنونی  رییس اداره امور فناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی گلستان در آیین افتتاح مرکز فروش و خدمات کشاورزی شرکت تراکتور سازی ایران در غرب گلستان در شهرستان کردکوی اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۴۰هزار دستگاه تراکتور و کمباین  به عنوان یک نیرو محرکه بخش کشاورزی در حال فعالیت می باشد.

وی افزود:توزیع تراکتور و کمباین در سطح استان در بحث تعویض ناوگان کشاورزی و پروژ ه های اقتصاد مقاومتی می باشد

برزنونی همچنین از واگذاری یک هزار دستگاه تراکتور از ابتدای سال تاکنون و به صورت ارائه تسهیلات به کشاورزان استان خبر داد.

رییس اداره امور فناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه امسال علاوه بر استفاده این نیروی محرکه غیر از بخش زراعت  به سائر بخش ها مانند با غبانی و امور دام و شیلات و آبزیان تخصیص داده شده گت: تقاضای تراکتور با توجه به اختلاف قیمت زیاد در بازار وتحریم ها و ممنوعیت واردات زیاد می باشد.

وی از متقاضیان کمباین خواست می توانند در خواست خود را به جهاد  محل سکونت خود  جهت دریافت تسهیلات تا ۸۰ درصد بهره مند شوند.

برزنونی همچنین  فعالیت فروش و خدمات بعد از فروش  ۷ نمایندگی تحویل ادوات کشاورزیی و تراکتورسازی ایران  شامل شهرستانهای کردکوی و گرگان، و علی آباد،مینودشت، گنبد ، کلاله و مراوه تپه خبر داد.

همچنین فاضل کیانی نماینده شرکت تراکتور سازی ایران در شهرستان کردکوی و بندر گز گفت :تاکنون ۶۷ دستکاه تراکتور در شهرستان کردکوی و ۱۹ دستگاه به شهرستان بندر گز تحویل شد.

وی افزود: ما تا پایان کار با کشاورزانی که از ما تراکتور دریافت می کنند می باشیم و  ۲ ساعت آموزش قبل از تحویل برای کشاورزان نیز در برنامه کاری خود داریم.

نماینده شرکت تراکتور سازی ایران در شهرستان کردکوی و بندر گز تاکید کرد: جهت خدمات بعد از فروش و به جهت جلوگیری از ائتلاف وقت هفته ای یک بار مکانیک ها ی در اختیار ما ببرای رفع عیب یابی تراکتور در محل اسقرار تراکتور حضور پیدا می کنند.

فاضل کیانی  سپس اعلام کرد: به جهت نزدیکی مسافت شهرستانهای بندر ترکمن و گمیشان به این نمایندگی ما آماده دریافت سهمیه این شهرستانهای همجوار جهت سهولت کار کشاورزان منطقه می باشد./ انتهای پیام

خبر مسلم  افتخاری

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه