آمادگی سپاه نینوا گلستان جهت برقی کردن چاههای آب کشاورزی استان/ فازاول به تعداد ۳۴۰۰ حلقه

کدخبر۴۶۸۵۷

جلسه مشترک فی مابین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و فرماندهی سپاه نینوا گلستان در راستای تقویت سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه زیرساخت برق استان برگزار گردید.

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ علی اکبر نصیری گفت:استفاده از اعتبارات و منابع و توانمندی های قرارگاه خاتم الانبیاء وسازمان بسیج سازندگی استان ، جهت ارتقاء خدمات دهی برق استان می تواند مفید باشد .
♦️وی ضمن اشاره به تقویت زیر ساخت برق استان در زمینه چاه آب کشاورزی و برقی کردن آنها که در حال حاضر جزوء موارد ضروری صنعت برق است افزود: در جهت برقی نمودن بیش از ۸۰۰۰ حلقه چاه آب کشاورزی موجود در استان تصمیمات و اقدامات اولیه صورت گرفته که حضور قرارگاه خاتم الانبیاء و بسیج سازندگی استان در تامین منابع مورد نیاز این امر و همچنین نیروگاههای تجدید پذیر استان می تواند مسمر ثمر باشد.
♦️مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گذری هم بر رایگان شدن برق خانگی بیش از ۱۷ هزار مشترک استان طی دوره یکماهه زد و گفت : ۸ هزار و ۳۲۴ مشترک روستایی و ۹ هزار و ۳۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برق
برخوردار شدند و تا زمانی که در گروه کم مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: طرح «برق امید» فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می کند که مصرفشان را کم کرده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق برخوردار شوند.‌ وی تصریح کرد: تغییر نگرش مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی طرح «برق امید» محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به نرم افزار خدمات غیر حضوری <<برق من >> اشاره کرد و افزود: مشترکان برق خانگی با مراجعه به این نرم افزار می توانند براحتی از وضعیت دسته بندی مصرفیشان در طرح «برق امید» آگاه شوند.

در ادامه فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن تشکرازبرخی اقدامات اساسی صورت گرفته در جهت خدمت رسانی به مردم استان درقالب پروژه های مختلف گفت :سپاه نینوا استان این آمادگی را دارد تا جهت برقی کردن چاههای کشاورزی در فاز اول به تعداد ۳۴۰۰ حلقه را پیگیری نماید.
سردار ملک شاهکویی افزود : قرارگاه خاتم الانبیاء ۲۳ پروژه بزرگ را درحال اجرا دارد که می توان به زهکشی مزارع کشاورزی ،سایت میگو ،آب و فاضلاب ، شهربازی و … اشاره کرد و انشاله بتوان در زمینه برقی نمودن چاههای آب کشاورزی هم همکاری نمود.
در پایان سرهنگ ملک حسینی فرمانده بسیج سازندگی استان از پرسنل برق استان به جهت خدمات دهی به مردم مناطق محروم استان تقدیر و تشکر نمود.
در این نشست ؛ کمیلی فر معاون برنامه ریزی شرکت ، قره خانی مدیر دفتر روابط عمومی توزیع نیروی برق گلستان نیز حضور داشتند.

خبر حسین مصدق

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۹ ب.ظ

دیدگاه