مدیر صندوق بازنشستگی گلستان به مناسبت عید مبعث از ثبت نام وام ۲میلیون تومانی قرض الحسنه برای بازنشستگان خبر داد

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان مهندس جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان طی مصاحبه ای با خبر نگار ما از ثبت نام وام قرض الحسنه ۲میلیون تومانی  خبر داد.

وی امروز در مصاحبه خبری با خبرنگار ما اعلام نمود جهت تجلیل از مقام شامخ بازنشستگان و به مناسبت عید سعیدمبعث سایت ثبت نام وام قرض الحسنه  ۲میلیون تومانی تا مورخه ۱۶خرداد ۹۴ باز شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان بازنشستگی ثبت نام کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همچنین اعلام نمود: حقوق اردبیهشت ۹۴ بازنشستگان کشوری عزیز نیز از امشب قابل برداشت می باشد .

مهندس جعفری در ادامه اظهار نمود: در راستای کرامت بازنشستگان و عیادت از این عزیزان بیمار تیمی از مدیران و  بازنشستگان با حضور در منزل بازنشستگان مریض از آنان عیادت و دلجویی می نمایند و این سنت حسنه همچنان ادامه دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی سپس از جلسات ماهانه با نمایندگان و مدیران اجرائی سازمانها خبرداد وی افزود : همه ماهه بر اساس تقویم کاری سعی شده است جلسه ای با حضور مدیران کانونها بازنشستگی و یکی از نمانیدگان محترم مجلس و همجنین مقام ارشد دستگاه میزبان جلساتی برگزار گردد .

وی همچنین افزود بزودی جلسه ای باحضور نمانیده محترم مجلس علی آباد و مدیر کل آموزش و پرورش و مدیران کانونها ی بازنشستگی استان و کانون بازنشستگی آموزش و پرورش  جهت رفع مشکلات صنوق بازنشستگی و بازنشستگان فرهنگی برگزار می گردد.

مهندس جعفری مدیر صندوق بازنشستگی ضمن بیان حدیثی از امام علی (ع) که می فرماید: تجربه پیر از شجاعت جوان را بیشتر دوست دارم و این گفته رسول اکرم (ص) که می فرماید : احترام کردن به مسلمان سپید موی تجلیل از خداوند است اظهار نمود: احترام به بازنشسته یعنی احترام و کرامت گذاشت به خود می باشد چون این چرخ می چرخد و این عصا پیری و سالمندی به دست همه می رسد و شاغلین باید خود را برای زمانی بعد در آن قامت ببینند همانطوری که مقام معظم رهبری می فرماید : بازنشستگان آینه تما نمای شاغلین هستند . واین یعنی نگاه به آینده و کرامت گذاشت به خود د و انشالله که همه بازنشستگان در جامعه  ماچراغی باشند برای روشنائی راه حوانان .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۹ ب.ظ

دیدگاه